Polski
Gamereactor
wiadomości
An Amazing Wizard

An Amazing Wizard polega na łączeniu zaklęć: "Przywołaj szkielet, który wystrzeliwuje strzały, które rzucają ogniste kule, które tworzą strefy grawitacji"

Na DevGAMM dowiedzieliśmy się znacznie więcej o nadchodzącej metroidvanii roguelike.

Na niedawnym DevGAMM w Gdańsku mieliśmy okazję spotkać się z Jakubem Dąbrowskim, który jest głównym twórcą obiecującego i wkrótce wydanego An Amazing Wizard, który łączy piękny pixel art z kombinacją zaklęć w stylu roguelike metroidvania.

HQ

Ta kombinacja zaklęć jest głównym haczykiem w sercu rozgrywki. Gracze mogą kreatywnie łączyć zaklęcia, aby tworzyć unikalne efekty, takie jak łączenie kul ognia ze strefami grawitacyjnymi lub przywoływanie szkieletów, które używają tych połączonych zaklęć w walce. "Możesz łączyć dowolne zaklęcia, jak tylko chcesz, i dobrze się przy tym bawić" – mówi nam deweloper w wywiadzie dla Gamereactor. Gra pozwala graczom nie spieszyć się z tym procesem, analizując i eksperymentując z kombinacjami, ze szczegółowymi wyjaśnieniami, jak działa każde zaklęcie i jego koszt many.

Co więcej, rozwój postaci w An Amazing Wizard jest napędzany przez strukturę roguelike, w której gracze odblokowują nowe zaklęcia i czarodziejów po każdym biegu. "Zyskujesz waluty, które możesz wykorzystać do odblokowania nowych wrogów i zaklęć" – wyjaśnia Dąbrowski w filmie. Gra zawiera losową strukturę poziomów z różnymi biomami i bossami do pokonania, aby historia się do przodu. Z każdą śmiercią gracze stają się silniejsi poprzez gromadzenie walut, które umożliwiają odblokowanie potężniejszych zaklęć, co pozwala na ciągłe eksperymentowanie i rozwój.

Jeśli chodzi o fabułę An Amazing Wizard, ponieważ mówimy w końcu o scenerii fantasy, historia opowiada o 16-letnim czarodzieju, który budzi się w tajemniczym świecie, nieświadomy tego, jak się tam dostał. W miarę postępów odkrywa, że jest dzieckiem przepowiedni z niezwykłymi zdolnościami magicznymi.

An Amazing Wizard ma zostać wydany we wczesnym dostępie na Steamie "za dwa do trzech miesięcy", z planami na bieżące aktualizacje i wydanie pełnej wersji 1.0 po roku rozwoju, w tym potencjalnych wersji konsolowych (a Nintendo Switch jest wyraźnie wspomniany).

Tagi:

Indie

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości