Assetto Corsa Rally został odsłonięty
Kunos i Supernova Game Studios gotują się.
Wszyscy, którzy regularnie grali w 12-letni symulator wyścigów włoskiego dewelopera Kunos Simulazioni wiedzą, że gra ma wieczne życie dzięki częściowo otwartemu kodowi źródłowemu i możliwości samodzielnej zmiany gry, dodawania i ulepszania takich rzeczy, jak grafika, dźwięk, pogoda, samochody, a nawet tory.
Doprowadziło to do tego, że Assetto Corsa został rozszerzony o samochody rajdowe i tory rajdowe za pośrednictwem różnych pasjonatów hobbystów, co naturalnie doprowadziło do tego, że Kunos są pytani tysiące razy: Kiedy Assetto Corsa Rally nadejdzie?
Teraz, jak się wydaje, jest odpowiedź na to pytanie, a przynajmniej wkrótce. 13 listopada Kunos, wydawca 505 Games i deweloper Supernova wprowadzą Assetto Corsa Rally za pośrednictwem "Early Access", a następnie osiągną wersję 1.0 w przyszłym roku. Gra została wczoraj pokazana prasie motoryzacyjnej i prasie o grach z naciskiem na wyścigi symulacyjne i można zauważyć, że nacisk kładziony jest tutaj na realizm, realizm i jeszcze raz realizm.
Supernova opowiedzieli o tym, jak silnik fizyczny Kunos w połączeniu z Unreal Engine 5 pozwolił im stworzyć to, co uważają za najbardziej realistyczne doświadczenie rajdowe w historii, a ze zdjęć i filmów z pewnością wygląda na to, że mówią prawdę.
Gra we wczesnym dostępie, która ukaże się 13 listopada, będzie składać się z czterech odcinków rajdowych o łącznej długości 33 kilometrów, a wszystkie są oparte na prawdziwych drogach rajdowych w Walii, z których wszystkie zostały zeskanowane laserowo, aby osiągnąć poziom realizmu, który obiecuje tutaj Kunos. Będzie zarówno żwir, jak i asfalt, dziesięć samochodów (Group B, WRC i Rally2 ), obsługa trzech ekranów, dynamiczna pogoda i teren, który niszczy się i przekształca podczas jazdy. Gotowa gra (która ma się ukazać w przyszłym roku) będzie oferować 120 kilometrów zeskanowanych laserowo dróg rajdowych rozmieszczonych na dziesięciu odcinkach rajdowych w pięciu krajach. Możemy się też spodziewać 30 samochodów.
"Rajdowa wersja Assetto Corsa, kiedy?! To było jedno z najczęstszych pytań, jakie otrzymywałem przez ostatnie lata i w końcu mogę udzielić odpowiedzi" – wyjaśnia Kunos ' Marco Massarutto. "Właściwa symulacja rajdu wymaga dedykowanego podejścia, które może wykorzystać unikalne aspekty tej dyscypliny sportów motorowych. Ściganie się głównie z chronometrem, a nie z dziesiątkami przeciwników AI przetwarzanych w czasie rzeczywistym, uwalnia zauważalne zasoby procesora, a to pozwala programistom przesuwać granice fizyki, a także zachowań mechanicznych i modeli opon na różnych powierzchniach, które Assetto Corsa Rally będą prezentować i symulować. Rezultatem jest dedykowana i oryginalna symulacja rajdów, napędzana silnikiem fizycznym Assetto Corsa, która może w pełni wykorzystać swój potencjał bez kompromisów. Łącząc ten zaawansowany silnik z jednymi z najlepszych prawdziwych odcinków rajdowych odtworzonych przy użyciu technologii skanowania laserowego, najbardziej kultowe samochody rajdowe, które łączą się z pasją i kompetencjami zespołu deweloperskiego Supernova, pozwolą dostarczyć niesamowite wrażenia, na które fani czekali od dziesięcioleci".
Poniżej możecie obejrzeć kilka zdjęć z gry.


























