Gamereactor



  •   Polski

zaloguj się
Gamereactor
wiadomości
Assetto Corsa Rally

Assetto Corsa Rally został odsłonięty

Kunos i Supernova Game Studios gotują się.

HQ

Wszyscy, którzy regularnie grali w 12-letni symulator wyścigów włoskiego dewelopera Kunos Simulazioni wiedzą, że gra ma wieczne życie dzięki częściowo otwartemu kodowi źródłowemu i możliwości samodzielnej zmiany gry, dodawania i ulepszania takich rzeczy, jak grafika, dźwięk, pogoda, samochody, a nawet tory.

Doprowadziło to do tego, że Assetto Corsa został rozszerzony o samochody rajdowe i tory rajdowe za pośrednictwem różnych pasjonatów hobbystów, co naturalnie doprowadziło do tego, że Kunos są pytani tysiące razy: Kiedy Assetto Corsa Rally nadejdzie?

Teraz, jak się wydaje, jest odpowiedź na to pytanie, a przynajmniej wkrótce. 13 listopada Kunos, wydawca 505 Games i deweloper Supernova wprowadzą Assetto Corsa Rally za pośrednictwem "Early Access", a następnie osiągną wersję 1.0 w przyszłym roku. Gra została wczoraj pokazana prasie motoryzacyjnej i prasie o grach z naciskiem na wyścigi symulacyjne i można zauważyć, że nacisk kładziony jest tutaj na realizm, realizm i jeszcze raz realizm.

Supernova opowiedzieli o tym, jak silnik fizyczny Kunos w połączeniu z Unreal Engine 5 pozwolił im stworzyć to, co uważają za najbardziej realistyczne doświadczenie rajdowe w historii, a ze zdjęć i filmów z pewnością wygląda na to, że mówią prawdę.

Gra we wczesnym dostępie, która ukaże się 13 listopada, będzie składać się z czterech odcinków rajdowych o łącznej długości 33 kilometrów, a wszystkie są oparte na prawdziwych drogach rajdowych w Walii, z których wszystkie zostały zeskanowane laserowo, aby osiągnąć poziom realizmu, który obiecuje tutaj Kunos. Będzie zarówno żwir, jak i asfalt, dziesięć samochodów (Group B, WRC i Rally2 ), obsługa trzech ekranów, dynamiczna pogoda i teren, który niszczy się i przekształca podczas jazdy. Gotowa gra (która ma się ukazać w przyszłym roku) będzie oferować 120 kilometrów zeskanowanych laserowo dróg rajdowych rozmieszczonych na dziesięciu odcinkach rajdowych w pięciu krajach. Możemy się też spodziewać 30 samochodów.

"Rajdowa wersja Assetto Corsa, kiedy?! To było jedno z najczęstszych pytań, jakie otrzymywałem przez ostatnie lata i w końcu mogę udzielić odpowiedzi" – wyjaśnia Kunos ' Marco Massarutto. "Właściwa symulacja rajdu wymaga dedykowanego podejścia, które może wykorzystać unikalne aspekty tej dyscypliny sportów motorowych. Ściganie się głównie z chronometrem, a nie z dziesiątkami przeciwników AI przetwarzanych w czasie rzeczywistym, uwalnia zauważalne zasoby procesora, a to pozwala programistom przesuwać granice fizyki, a także zachowań mechanicznych i modeli opon na różnych powierzchniach, które Assetto Corsa Rally będą prezentować i symulować. Rezultatem jest dedykowana i oryginalna symulacja rajdów, napędzana silnikiem fizycznym Assetto Corsa, która może w pełni wykorzystać swój potencjał bez kompromisów. Łącząc ten zaawansowany silnik z jednymi z najlepszych prawdziwych odcinków rajdowych odtworzonych przy użyciu technologii skanowania laserowego, najbardziej kultowe samochody rajdowe, które łączą się z pasją i kompetencjami zespołu deweloperskiego Supernova, pozwolą dostarczyć niesamowite wrażenia, na które fani czekali od dziesięcioleci".

Poniżej możecie obejrzeć kilka zdjęć z gry.

Assetto Corsa RallyAssetto Corsa Rally
Assetto Corsa Rally
Assetto Corsa RallyAssetto Corsa Rally
Assetto Corsa Rally
Assetto Corsa Rally
Assetto Corsa RallyAssetto Corsa Rally
Assetto Corsa RallyAssetto Corsa Rally
Assetto Corsa Rally
Assetto Corsa Rally
Assetto Corsa Rally
Assetto Corsa RallyAssetto Corsa Rally
Assetto Corsa Rally
Assetto Corsa Rally
Assetto Corsa RallyAssetto Corsa Rally
Assetto Corsa Rally
Assetto Corsa Rally
Assetto Corsa Rally
Assetto Corsa Rally

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości