Polski
Gamereactor
wiadomości
Blades of Fire

Blades of Fire MercurySteam czerpie inspiracje z wielkiego fantasy z lat 80.

Chociaż koncepcja wydaje się całkowicie wyjątkowa, reżyser gry wskazuje na kilka wpływów tu i ówdzie.

HQ

Niedawno mieliśmy okazję usiąść i zagrać przez kilka godzin w Blades of Fire, nadchodzącą grę akcji fantasy od MercurySteam. Jeśli chcecie podzielić się naszymi przemyśleniami, możecie to zrobić tutaj, ale oprócz naszej sesji poświęconej rozgrywce spotkaliśmy się również z reżyserem gry Enrikiem Alvarezem.

W naszym wywiadzie zapytaliśmy, czy były jakieś główne wpływy na historię Blades of Fire, na co Alvarez odpowiedział: "To wszystko było nasze. Ziarnem, które dało początek wszystkiemu, narracji i rozgrywce, była stal zamieniająca się w kamień. To był początek wszystkiego. Chciałbym więc powiedzieć, że jesteśmy w 50% twórcami gier, a w 50% gawędziarzami".

Fabuła gry rozgrywa się w świecie, w którym czarownica zyskuje moc zamieniania stali w kamień i wykorzystuje tę moc, aby uczynić siebie królową, a także zrujnować broń swoich wrogów.

"W przypadku Blades of Fire zarówno narracja, jak i rozgrywka dorastały razem, ponieważ ziarno było czymś wspólnym. To była stal zamieniona w kamień" – kontynuował Alvarez. "Stworzyliśmy więc historię, napisaliśmy historię na jej podstawie i oczywiście na tej podstawie opracowaliśmy rozgrywkę w kuźni... Oczywiście, mam na myśli to, że zawsze jesteś pod wpływem książek, które czytasz i filmów, które widziałeś. W tym aspekcie zawsze wspominam o Excaliburze Johna Boormana jako jednym z filmów, o których lubię wspominać. Wierzcie lub nie, ale Ladyhawke to kolejna. Filmy fantasy z lat 80., a może i 80. i 90. były dla nas źródłem inspiracji".

Chociaż Ladyhawke może nie zostać zapamiętana jako najlepsza fantastyka z lat 80., ciekawie jest usłyszeć, które filmy i światy podsunęły Alvarezowi i jego zespołowi kilka pomysłów na grę. Jednak nawet przy tych wszystkich inspiracjach Blades of Fire pozostaje wyjątkowy, a więcej o jego świecie możesz dowiedzieć się z naszego pełnego wywiadu poniżej:

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości