Polski
Gamereactor
artykuły
Call of Duty: Black Ops 6

Co naprawdę zgrzyta moimi zębatkami: wyzwania kamuflażu Call of Duty: Black Ops 6

Co masz na myśli, że muszę oddać 100 strzałów w głowę z pistoletu lub zestrzelić miliard UAV za pomocą niekierowanej rakiety?

HQ

Każdy, kto grał w grę Call of Duty w ciągu ostatnich kilku lat, będzie bardzo dobrze zaznajomiony z grindem wyzwań kamuflażu, które odbywają się co roku. Zasadniczo, aby zdobyć najbardziej ekstrawaganckie i ekscytujące skórki broni w grze, te, które nie są płatnymi planami, musisz ukończyć kilka wyzwań w Zombies lub w Multiplayer. Podczas gdy dla niektórych archetypów broni może to być spacer po parku, inne są zaprojektowane tak, aby uczynić twoje życie piekłem, doświadczeniem, które, szczerze mówiąc, nadal mieli moje biegi.

Nie frustruje mnie to z powodu inwestycji czasu związanego z ukończeniem tych wyzwań kamuflażu, w rzeczywistości nie mam nic przeciwko oferowaniu czasochłonnej aktywności, aby zapewnić rozrywkę oddanym fanom, ale denerwuje mnie to, że równowaga w tych wyzwaniach jest niespójna i nie ma sensu. Jasne, trafienie 100 strzałów w głowę z karabinu szturmowego lub pistoletu maszynowego to spacer po parku. Może ci to zająć kilka godzin, ale jest to prawdopodobne i całkowicie wykonalne, ale 100 strzałów w głowę z pistoletu... Chyba żartujesz?

HQ

Nie jest to nawet najbardziej rażąca część całej konfiguracji. Jak wie każdy gracz Call of Duty, istnieją pewne archetypy broni, które zawsze są lepsze od innych. Karabiny szturmowe i pistolety maszynowe zawsze będą lepsze od LKM-ów i strzelb, a Activision nigdy nie wydawało się przejmować robieniem czegokolwiek, aby to zmienić. Ponownie, nie robi to na mnie większego wrażenia, ponieważ jest to opowieść stara jak świat, a przynajmniej tak stara jak Call of Duty Multiplayer. Ale jeśli te typy broni są notorycznie słabe w porównaniu z ulubieńcami społeczności, może warto byłoby sprawić, by ich wyzwania związane z kamuflażem były nieco mniej frustrujące? Być może 50 strzałów w głowę wystarczy na pistolet lub strzelby, a jeszcze lepiej, być może wrócimy do jednostrzałowych zabójstw na przykład strzelb i karabinów snajperskich. W obecnej sytuacji łatwiej (i przyjemniej) jest zdobyć złoty nóż niż wiele innych broni, po prostu dlatego, że wszystko, czego potrzebujesz, to 100 zabójstw, aby wykonać to zadanie, co jest dziecinnie proste w porównaniu z próbą trafienia w głowę użytkownika pistoletu maszynowego nadużywającego Omnimovement, gdy taszczysz ciężki ośmiokilogramowy LKMG.

To jest reklama:

Ale nawet to jest trywialne w porównaniu z tym, co osobiście uważam za najgorsze z całej grupy: wyrzutnią HE-1. Jasne, jest kilka bardziej tradycyjnych broni, które są koszmarem do ukończenia (kaszel, kaszel Goblin MK 2 ), ale HE-1 może być po prostu jednym z najbardziej absurdalnych wyzwań kamuflażowych, jakie kiedykolwiek widziałem. Dla porównania, jest to w zasadzie odpowiednik RPG w BOPS 6, co oznacza, że nie ma systemu celowania zaprojektowanego do namierzania i śledzenia serii wyników powietrznych, takich jak Cigma 2B. Chociaż możesz wracać myślami do dawnych gier RPG i zastanawiać się, na czym polega problem, HE-1 ma celownik z lunetą, przez który musisz spojrzeć przed oddaniem strzału. Nie możesz tego wyciągnąć na szybki, niespodziewany atak rakietowy, musisz wycelować, a następnie pociągnąć za spust, co sprawia, że jest to w pełni zaplanowany pomysł, który możesz wprowadzić w życie, jeśli zamierzasz użyć tej broni. Ok, dlaczego nie spieszysz się i nie powalisz wrogów, którzy na ciebie napierają? Dobry okrzyk i świetna opcja, dopóki nie będziesz musiał niszczyć serii wyników za pomocą tego zapomnianego przez Boga narzędzia. Ponieważ nie ma śledzenia, jakakolwiek forma odległej serii wyników, taka jak UAV, jest w zasadzie wykluczona, co oznacza, że jesteś teraz zmuszony polować na znacznie rzadsze helikoptery za każdym razem, gdy się pojawisz. Jest to rodzaj wyzwania, które sprawia, że zastanawiasz się, po co w ogóle zawracasz sobie głowę próbą odblokowania Dark Matter i tym podobne.

Call of Duty: Black Ops 6Call of Duty: Black Ops 6
Call of Duty: Black Ops 6Call of Duty: Black Ops 6

A to tylko moje narzekania na Multiplayer. Tak, wyzwania Zombies wydają się być łatwiejsze i mniej frustrujące, ale wymagają o wiele, wiele więcej czasu. Ponownie, jeśli naprawdę na to naciskasz, prawdopodobnie możesz odhaczyć Multiplayer wyzwań w ciągu trzech do pięciu godzin na broń, ale na Zombies będziesz potrzebować podwójnej, a może nawet potrójnej tej liczby na broń. HE-1 wymaga 2,000 zestrzeleń, aby zdobyć Purple Tiger! 2 000 zabójstw za pomocą wyrzutni w trybie PvE, aby odblokować szansę na ukończenie dwóch kolejnych wyzwań, zanim będzie można zdobyć złoto! Zasadniczo, jeśli masz zamiar zagrać w jakąkolwiek inną grę niż Black Ops 6 od teraz do czasu, gdy następny Call of Duty nadejdzie (prawdopodobnie) jesienią przyszłego roku, to równie dobrze możesz zaakceptować fakt, że nigdy nie zobaczysz Afterlife lub Nebula na żadnej ze swoich broni. Do diabła, nawet zdobycie Opal na jednej klasie broni prawdopodobnie nie wchodzi w rachubę dla wielu.

To jest reklama:

Chodzi mi o to, że kamuflaże Call of Duty nie muszą być tak cholernie grindowe. Może to być czasochłonne i wymagające, ale o wiele, wiele mniej frustrujące, jeśli kilka osób z Activision spędzi popołudnie na projektowaniu lepszych parametrów wyzwania kamuflażu. Jeśli każda gra może zaoferować dziesiątki nowych i unikalnych Achievements i Trophies do polowania, dlaczego nie można rozciągnąć odrobiny tej kreatywności na Multiplayer, gdzie i tak więcej ludzi zostanie zainwestowanych w polowanie na wyzwania? To naprawdę nie wydaje się absurdalnym żądaniem.

Powiązane teksty

Call of Duty: Black Ops 6 Score

Call of Duty: Black Ops 6

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Treyarch powraca i dostarczył pełną jakości odsłonę długotrwałej serii, gry, która zaangażuje zarówno fanów kampanii, trybu wieloosobowego, jak i zombie.



Wczytywanie następnej zawartości