Jest pewien problem, który w dzisiejszych czasach nęka wiele gablot, a mianowicie fakt, że kuratorstwo i struktura tych pokazów wydaje się prawie nie istnieć. Starając się zapewnić fanom rozrywkę, widzimy seriale po prostu losowo przeskakujące między gatunkami i tytułami o różnej skali i rozmiarze. Convergence Games Showcase, który jest zaplanowany na jutrzejszy wieczór, chce się tego pozbyć.
Rozmawiałem z koordynatorem Danielem Maherem, aby dowiedzieć się, czego możemy się spodziewać po Convergence Games Showcase i oprócz obiecujących 43 gier, zauważył również, że będą one prezentowane w wybranych kategoriach, próbując dostarczyć show, które "redakcyjnie ma sens".
Maher wyjaśnił ten wybór projektowy, dodając: "Jedną z rzeczy, na których mi zależało, było uniknięcie tego, co nazywam tonalnym urazem kręgosłupa szyjnego. Więc kiedy widzisz wiele pokazów, to jest to ciąg gier, które nie mają tkanki łącznej. Przetaczasz się z jednej przyczepy na drugą. Może to być uroczy i przytulny symulator rolnictwa, a następnie makabryczny horror. Pomyślałem więc, że unikajmy tego. Pomóżmy przynajmniej widzom przewidzieć rodzaje gier, które za chwilę zobaczą.
"Chcieliśmy stworzyć coś w rodzaju równego podziału, myślę, że teraz mamy osiem kategorii. Przy tych 40 meczach mamy średnio około pięciu lub sześciu meczów w każdej kategorii. Pomyśleliśmy więc, że nawet jeśli w tym bloku gier znajdzie się coś, co niekoniecznie do was przypadnie do gustu, to pojawi się coś, co prawdopodobnie również będzie wam odpowiadać.
I to było to.
"Chcieliśmy mieć pewność, że nie będziemy mieli zbyt wielu powtórzeń tonalnych czy tematycznych. Więc tak, wszystkie te czynniki zbiegły się, ha-ha, i stały się widowiskiem, którym jest dzisiaj".
Convergence Games Showcase odbędzie się 26 września o 20:00 BST / 21:00 CEST. Poniżej możecie zobaczyć nasz pełny wywiad z zespołem Convergence.