Gamereactor



  •   Polski

zaloguj się
Gamereactor
wiadomości
Crisol: Theatre of Idols
Polecane: Relacja z Gamescom 2025

Crisol: producent Teatru Idoli o inspiracjach horrorem i współpracy z Blumhouse

Dyrektor generalny Vermila Studios, David Carrasco, nazywa to "snem stworzonym w piekle", co jest naprawdę dużym komplementem dla współpracy ze studiem horrorów.

HQ

Crisol: Theater of Idols to nadchodzący survival horror, który naprawdę wygląda na to, że element przetrwania ponownie wysunie się na pierwszy plan. Używając swojej krwi do walki, nie możesz po prostu zamienić się w jednoosobową armię przeciwko przerażającym wrogom i będziesz miał trudny czas, jeśli walka będzie twoją pierwszą reakcją w każdym spotkaniu.

Rozmawiając z dyrektorem generalnym i producentem wykonawczym Vermila Studios, Davidem Carrasco, rozmawialiśmy o wielu aspektach gry Crisol: Theater of Idols. W szczególności zapytaliśmy o współpracę z Blumhouse Games, odnogą Blumhouse Studios, firmą produkcyjną stojącą za kilkoma wielkimi hitami horrorów.

"Dla nas to było jak spełnienie marzeń. Zawsze mówię, że to marzenie stworzone w piekle, w którym nawiązaliśmy współpracę z mistrzami horroru. I nigdy nie zmuszali nas do robienia czegokolwiek, czego chcieli. Zawsze dawali nam szansę na zrobienie wszystkiego, co tylko chcieliśmy" – wyjaśnił Carrasco. "Mamy w głowie to, czego chcieliśmy w naszej grze. A jeśli pojawią się jakieś możliwości współpracy z odpowiednim elementem, może to być coś na przyszłość, kto wie. Ale to nie jest coś, czego szukaliśmy, ani co oni chcieli zrobić".

Gdyby w przyszłości istniały partnerstwa, łatwo byłoby zobaczyć, jak gra taka jak Crisol będzie się wyróżniać. Zapytaliśmy również o wizualne inspiracje gry, na co Carrasco odpowiedział:

"Cóż, wrogowie czerpią wiele inspiracji ze sztuki, a dokładniej, w niektórych przypadkach, ze sztuki katolickiej, takiej jak polichromatyczne posągi, szkło, takie jak vidriera, sztuka szkła, gdzie kiedy wchodzisz do katedry lub kościoła, widzisz te obrazy i czasami są one zarówno wspaniałe, jak i trochę przerażające w tym samym czasie. Staraliśmy się więc uchwycić to i zmieszać ze starszymi grafikami, które mogą wydawać się trochę stare i zniedołężniałe, a następnie stworzyliśmy własne i stworzyliśmy coś w rodzaju wrogów, jak asortyment".

Obejrzyjcie cały wywiad z Crisol: Theater of Idols poniżej i miejcie oko na grę, która pojawi się jeszcze w tym roku.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości