Polski
Gamereactor
zapowiedzi
Deliver at All Costs

Deliver at All Costs Zapowiedź: Crazy Taxi spotyka Destroy All Humans!

Kolejny projekt Far Out Games prosi Cię o dostarczenie paczek w... studnia... wszystkie koszty.

HQ

Kiedy kilka tygodni temu pojechałem do Londynu, aby zagrać w trzy projekty Konami, w tym Silent Hill 2 Remake i Metal Gear Solid Δ: Snake Eater, naprawdę nie spodziewałem się, że nowe IP będzie tym, które najbardziej mnie powali.

Ludzie z Far Out Games wpadli na genialny pomysł stworzenia doświadczenia podobnego do Crazy Taxi, w którym zamiast wozić ludzi po nowoczesnym mieście, jesteś kierowcą dostawczym mieszkającym w fikcyjnym amerykańskim miasteczku z lat 50. Ta gra jest znana jako Deliver at All Costs i jak sama nazwa wskazuje, celem jest osiągnięcie celu dostawy niezależnie od sytuacji i uwierz mi, będą chwile, w których po prostu stracisz słowa na to, co się dzieje.

HQ
Deliver at All CostsDeliver at All CostsDeliver at All Costs
To jest reklama:

Deliver at All Costs gra się z perspektywy izometrycznej, trochę jak na przykład Diablo, a chodzi o to, że wsiadasz za kierownicę samochodu i niszczysz świat, aby wykonać zadanie, nie zważając na wpływ na środowisko. Aha, będzie to miało wpływ na środowisko, ponieważ świat gry jest całkowicie zniszczalny, co oznacza, że możesz przebić się przez każdy budynek, rozbić dowolny samochód, zniszczyć dowolny rurociąg lub potrącić dowolnego pieszego. To trochę tak, jakby Grand Theft Auto spotykał się w ten sposób z Destroy All Humans!, ale główna różnica polega na tym, że w Deliver at All Costs tak naprawdę nie ma żadnych konsekwencji dla twoich działań. Jeśli spowodujesz wystarczająco dużo spustoszenia, możesz zwrócić na siebie uwagę lokalnej policji, ale nie mogą się oni równać z twoimi talentami do jazdy i po przekroczeniu linii wzroku możesz wyskoczyć z samochodu, wskoczyć do śmietnika i poczekać, aż upał ucichnie.

Prawdopodobnie widziałeś wzmiankę o możliwości wyjścia z samochodu i uznałeś to za trochę zaskakujące i w pewnym sensie tak jest. Ale powodem tego jest to, że świat jest zaśmiecony zakątkami z ukrytymi sekretami i dostawcami zadań pobocznych, z których większość jest równie dziwaczna i dziwna, jak główne cele dostawy. Dlaczego miałbyś zawracać sobie głowę robieniem tego, co nie jest po prostu polowaniem na nieuchwytne 100%? Ponieważ często nagradzają one części rzemieślnicze lub plany, których możesz użyć do ulepszenia i zmiany swojego samochodu, dodając dźwig pomagający w zadaniach związanych z dostawą lub dodając drzwi zawieszenia, które można ręcznie otworzyć podczas przybliżania się po świecie, aby wyeliminować i wystrzelić niczego niepodejrzewającego cywila w stratosferę.

W każdym razie, co z niektórymi z tych szalonych zadań dostawczych, o których ciągle wspominam. To, co zaczęło się jako zwykła skrzynka z wysoce lotnymi fajerwerkami, eksplodującymi podczas transportu między kilkoma różnymi regionami mapy świata, wkrótce przerodziło się w dostarczenie żywego marlina większego niż mój samochód, 80 gnijących arbuzów, z których każdy był posłuszny fizyce osobno, oraz maszyny do produkcji balonów, która powodowała, że mój samochód od czasu do czasu odrywał się od ziemi na kilka sekund. Każde zadanie związane z dostawą znacznie różniło się od poprzedniego, a ty naprawdę, naprawdę nigdy nie jesteś przygotowany na to, co Deliver at All Costs rzuci na ciebie w następnej kolejności.

Deliver at All CostsDeliver at All Costs
To jest reklama:
Deliver at All Costs
Deliver at All CostsDeliver at All CostsDeliver at All Costs

Powiem, że świat wydawał mi się nieco prosty. Chociaż istnieje kilka unikalnych obszarów, z których każdy ma swoje własne biomy i style do odwiedzenia, podczas eksploracji oczekuje się od ciebie co najwyżej rozbijania skrzyń oznaczonych żółtymi krzyżykami, aby splądrować znajdującą się w nich gotówkę lub odkrywać i otwierać skrzynie, aby znaleźć dodatkowy sprzęt rzemieślniczy i plany. Po raz kolejny jest to trochę Destroy All Humans! pod tym względem, a mniej Maneater, gdzie Tripwire udało się utrzymać ich dziwny świat interesujący dzięki dodatkowym zadaniom i wyzwaniom.

Mówiąc o DAH i Maneater, Deliver at All Costs ma podobne poczucie humoru, z bardzo satyrycznym tonem komediowym, który pasuje również do tematu rozgrywki. To sprawia, że jesteś bardziej skłonny dowiedzieć się więcej o różnych postaciach i ich motywacjach, nawet jeśli historia wydaje się głównie obracać wokół postaci Winstona Greena, który po prostu próbuje przetrwać po zwolnieniu ze swojej ukochanej i bardziej imponującej pracy jako inżynier rakietowy.

Deliver at All CostsDeliver at All Costs
Deliver at All CostsDeliver at All CostsDeliver at All Costs

Ale chodzi o to, że z Deliver at All Costs jest niezaprzeczalnie zabawna aura i estetyka. Ta gra jest szczerze mówiąc zabawna do odebrania i grania, a dzięki głównej historii trwającej około 11 godzin - z ukończeniami dodającymi do tego kolejne pięć godzin - projektem czysto dla jednego gracza oraz zestawem mechanik rozgrywki i silnika niszczenia, który sprawia, że półotwarty świat jest prawdziwym placem zabaw, jest wiele powodów, aby być podekscytowanym tą grą. Naprawdę wierzę, że zwariowana natura będzie nadal sprawiać, że ta gra będzie wydawać się świeża w miarę upływu godzin, a jeśli o to chodzi, na pewno wrócę do St. Monique po więcej Deliver at All Costs, gdy w końcu zadebiutuje na PC i konsolach.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości