Polski
Gamereactor
wiadomości
Destiny 2

Destiny 2 "znajduje się obecnie w najlepszym miejscu, w jakim kiedykolwiek było"

Rozmawiamy z Bungie o wszystkich zmianach, które nastąpiły w tym roku.

HQ

To wielki rok dla Bungie, które kilka miesięcy temu rozstało się z Activision Blizzard, a obecnie pracuje nad kolejnymi rozszerzeniami Destiny 2. Podczas Gamescomu spotkaliśmy się z reżyserem produkcji, Scottem Taylorem, oraz dyrektorem UI/UX, Örvarem Halldórssonem, aby porozmawiać o zmianach w grze.

"Czuję, że Destiny 2 znajduje się obecnie w najlepszym miejscu, w jakim kiedykolwiek było" - zaczął Taylor. "Jest niesamowicie grywalne, spędzamy dużo czasu grając, rozmawiając o tym, jak często w nie gramy [...] więc tak, biorąc pod uwagę wszystkie nowości - New Light, Stadię, Shadowkeep, Season of the Undying, cross-save - dzieje się sporo i to naprawdę rewelacyjny czas."

"Shadowkeep zaoferuje naprawdę interesujący obszar do odkrycia, wiesz, to będzie w końcu księżyc" - dodaje Halldórsson. "Jako ktoś z Islandii będę zachwycony eksplorując miejsce, które przypomina mój rodzinny kraj."

Destiny 2 otrzyma również nową funkcję o nazwie Armour 2.0, która doda trzy sloty na ekwipunek, uniwersalne akcesoria i wiele więcej. O tym oraz o rozszerzeniu Shadowkeep i historii, w którą zagłębią się gracze, a także o wielu innych elementach nadchodzących do Destiny 2, dowiecie się z pełnego wywiadu dostępnego poniżej.

HQ
HQ
Destiny 2

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości