Polski
Gamereactor
wiadomości
Park Beyond
Featured: Gamescom 2022 Coverage

Dwa powody, dla których Park Beyond ma tryb kampanii opowiadania historii

Niedawno przejęte studio stojące za Tropico opowiada o tym i różnych typach graczy.

HQ

Limbic Entertainment jest teraz częścią Bandai Namco, ponieważ nie tylko niemieckie studio pokazało dobrą jakość i kreatywność z Tropico wcześniej, ale także nadchodzący Park Beyond wygląda naprawdę obiecująco pod względem symulatorów parków rozrywki.

"Tak więc to, co chcieliśmy osiągnąć w Park Beyond, to faktycznie pokazać miłość, jaką mamy do gatunku parków rozrywki w ogóle", dyrektor kreatywny Johannes Reithmann mówi Gamereactor, "ponieważ oboje jesteśmy fanami gier w parkach rozrywki, a także chodzimy do parków rozrywki osobiście, ale chcieliśmy dać coś nowego na dodatek, więc umieściliśmy na nim przyprawę tych imposyfikacji, sprawiają, że wszystko jest szalone i przesadzone i możesz mi uwierzyć, mieliśmy mnóstwo zabawy, wymyślając wszystkie te pomysły, więc to jest w zasadzie to, co chcemy dać graczom, jak sposób na budowanie parków, a następnie doświadczanie ich również, czego nie mogli doświadczyć w prawdziwym życiu. "

HQ

W przypadku symulatorów i potentatów zawsze trudno jest znaleźć równowagę między hardcorowymi funkcjami a bardziej zachęcającymi rzeczami dla nowicjuszy.

"Zdaliśmy sobie sprawę, że ludzie są zupełnie inni", wyjaśnia Reithmann w tym względzie. "Ludzie, którzy naprawdę lubią tworzyć z najdrobniejszych szczegółów i mamy je pokryte, ponieważ możesz budować własne budynki z poszczególnych elementów i możesz bawić się ze wszystkim edytorem terraformowania i tego rodzaju rzeczami, ale oczywiście mamy też graczy, którzy lubią, że wygląda pięknie, ale niekoniecznie są tak głęboko w ich tworzeniu, chcemy również oferować dla nich rzeczy, więc z jednej strony oferujemy wiele takich jak gotowe konstrukcje budowlane, zdobione przedmioty, a nawet podstawki, które można po prostu wykorzystać w parku, ale myślę, że najciekawsze jest to, że każdy, kto tworzy treści, może również podzielić się tym z całą społecznością, a teraz mówimy od najmniejszej aranżacji kwiatów do największego budynku, jaki zbudowałeś, i możesz nawet podzielić się całym parkiem ze znajomymi, a następnie mogą kontynuować stamtąd i w zasadzie zbudować własny park na tym lub zbudować podstawkę przez park swojego przyjaciela, więc w zasadzie dla każdego, kto chce coś stworzyć, mamy tam wystarczająco dużo funkcji i dla każdego, kto chce baw się treścią".

A skoro mowa o funkcjach powitalnych, okazuje się, że zupełnie nowy tryb fabularny nie jest przeznaczony tylko do tego celu.

"Zasadniczo są dwa powody", ujawnia dyrektor kreatywny na temat kampanii dla jednego gracza. "Jednym z nich jest dostępność dla nowicjuszy, ponieważ gra jest na poziomie zarządzania niezwykle złożona, nawet dla redaktorów, jest tak wiele rzeczy, które można zrobić, a dla nowych graczy może być naprawdę zniechęcająca, więc chcieliśmy mieć kampanię, w której wprowadzamy to krok po kroku. Z drugiej strony, pracując nad Tropico, uwielbialiśmy już opowiadać historię i mieliśmy kilka naprawdę dziwnych, zabawnych humorystycznych postaci, i zdecydowanie chcieliśmy to kontynuować, ponieważ lubimy opowiadać historie, a także cały temat o marzeniach wielkich i impossification, tego rodzaju krzyki dla nas, jak "hej, opowiedz historię o tym". A potem, jak powiedziałeś, będziemy mieli te różne postacie i wszystkie mają różne poglądy na impossyfikację, więc tak jak jest Blaize, która jest jak szalona wolna biegaczka, a ona jest jak pójście do totalnej skrajności, a z drugiej strony jest Izzy, na przykład, która jest trochę przerażona i musisz ją przekonać, że jest to również dobry pomysł finansowy. Alex, na przykład, jest po stronie bezpieczeństwa, mówi "ok, nie możesz strzelać do ludzi w powietrzu, to nie jest bezpieczne", a następnie musisz go przekonać, że jak możesz uczynić to bezpiecznym i że wszystko jest w porządku i, jak powiedziałeś, mają sprzeczne motywy i przez całą kampanię będziesz, miejmy nadzieję, naucz się ich kochać i naucz się ich przekonywać".

Park Beyond

Powiązane teksty

0
Park BeyondScore

Park Beyond

RECENZJA. Przez Johan Vahlström

Chcesz zbudować park rozrywki? Johan zagłębia się w nowo wydany tytuł Namco Park Beyond.



Wczytywanie następnej zawartości