Polski
Gamereactor
wiadomości
Loco Motive

Dyrektor kreatywny Loco Motive opowiada o porównaniach do Paper Mario i o tym, co sprawia, że nowoczesny system point-and-click jest świetny

Z komiczną tajemnicą rozgrywającą się w pociągu, oczywiście nie zabraknie porównań do Paper Mario: The Thousand-Year Door.

HQ

Loco Motive to niezależna gra przygodowa typu point-and-click, która w tym roku stała się wyjątkowym hitem gatunku. Genialnie zabawny i wprowadzający kilka nowoczesnych funkcji do gatunku, Loco Motive robi wiele, aby wskazywanie i klikanie było świeże, a na konferencji BIG w Bilbao rozmawialiśmy z dyrektorem kreatywnym Adamem Richesem o tym, jak podeszli do Loco Motive, aby zachować nowoczesność.

"Na kontrolerze ma pełną obsługę kontrolera i grasz w inny sposób niż tradycyjnie. Tak więc, jeśli chciałbyś mieć bezpośrednią kontrolę nad postacią na padzie lub na Nintendo Switch, jeśli chcesz na tym grać, jest to naturalne. Nie ma się wrażenia, że emulujesz kursor myszy" – wyjaśnił Riches.

Ponadto, jeśli chodzi o tajemnicę rozgrywającą się w pociągu, oczywiście pojawiają się porównania z Paper Mario: The Thousand-Year Door, co Riches docenia.

"Kilka osób zwróciło mi na to uwagę specjalnie do mnie, Paper Mario" — spytał Riches. "Myślę, że jest w tym coś interesującego, a kiedy promowaliśmy grę, było coś kuszącego w tym, że jest ona na pojeździe, ponieważ jest dużo ruchu. Tło jest ruchome i wydaje się bardzo kinetyczne, jest w nim energia i myślę, że gry przygodowe tradycyjnie mogą wydawać się nieco statyczne i mogą wydawać się nieco powolne".

Zapoznaj się z pełnym wywiadem poniżej, aby uzyskać więcej informacji na temat Loco Motive, który jest już dostępny na Nintendo Switch i PC.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości