Polski
Gamereactor
wiadomości
Concord

Dyrektor Marvel Rivals o porażce Concord: "Brakowało unikalnej wartości dla graczy"

Pojawiło się wiele porównań między strzelankami z bohaterami.

HQ

Thaddeus Sasser, reżyser przeboju Marvel Rivals, zastanawiał się, dlaczego Concord okazał się klapą, argumentując, że gra nie oferuje graczom żadnej wyjątkowej wartości. Zwrócił również uwagę, że gracze są często głęboko zaangażowani w uznane tytuły, takie jak Overwatch, co utrudnia nowym graczom przekonanie ich bez zaoferowania czegoś charakterystycznego.

Marvel Rivals, jak powiedział, wyróżnia się tym, że pozwala wcielić się w role różnych kultowych superbohaterów - na przykład Storma lub Doktora Strange'a, zapewniając wyjątkowe wrażenia. W rozmowie z VideoGamer powiedział:

"Zmiana wiąże się z kosztami. Już zainwestowałem w Overwatch, mam 15 skórek dla Fary, nigdzie się nie wybieram.

Jak myślisz, czy to jest główny powód kolosalnej porażki Concord ?

Concord

Powiązane teksty

Concord Score

Concord

RECENZJA. Przez Petter Hegevall

Po ośmiu latach prac nad grą, należące do Sony Firewalk Studio (składające się głównie z weteranów Destiny) w końcu ukończyło swojego bardzo rozreklamowanego rywala w Overwatch. Petter rozdawał oceny...



Wczytywanie następnej zawartości