Polski
Gamereactor
esport
Rocket League

Karmine Corp odrzucił ofertę Epic Games na naklejki Rocket League

Ponieważ nie "odzwierciedlał naszego postrzegania wartości naszej marki".

HQ

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego Karmine Corp nie jest jedną z wielu organizacji esportowych, które w tym roku mają naklejki w Rocket League, to prosty powód jest taki, że francuska drużyna zdecydowała się odrzucić ofertę Epic Games ' na ich uwzględnienie. Zostało to potwierdzone przez dyrektora generalnego Athura Perticoza w oświadczeniu dla X, w którym zauważa, że oferta "nie odzwierciedla naszego postrzegania wartości naszej marki".

Perticoz twierdzi, że każda organizacja otrzymuje teraz taką samą ofertę, która ma zostać dołączona do gry, co kosmetyki i naklejki, podczas gdy wcześniej opierała się ona na sprzedaży z procentem od zakupu.

Pomimo rozczarowującego 2024 roku na Rocket League scenie esportowej, Karmine Corp jest zdenerwowany, że oferta opiera się na sprzedaży w 2024 roku, co uważa za "nieodpowiednie, biorąc pod uwagę naszą historię z poprzednich lat".

Perticoz zauważa, że "nasze rozmowy z Epic były pełne szacunku (dziękujemy za poświęcony czas), ale bezowocne. Po prostu zdecydowaliśmy się nie przyjąć oferty, która była niższa od naszych oczekiwań (za kalkomanię wykonaną w 5 dni)."

Stwierdza on również, że "To decyzja biznesowa, która nie przekreśla zachęcających postępów poczynionych przez Blast i Epic w e-sporcie: produkcji wydarzeń, umów marketingowych dla klubów, ulepszonego harmonogramu, a nawet jakości trofeów.

"Uwielbiamy tę grę i wspieramy ją od kilku lat. KC zawsze było sprzymierzeńcem wydawcy i organizatorem, ale nie na wszystko możemy się zgodzić.

"Przykro mi, że wy (fani) jesteście karani naszą decyzją, ale mam nadzieję, że rozumiecie, że klub musi chronić swoje interesy. W tym roku nie będzie naklejek, ale zrekompensujemy to deszczem trofeów".

Rocket League

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości