Polski
Gamereactor
wiadomości
Amnesia: The Bunker

Film Amnesia: The Bunker pokazuje wolność gracza, dostępność i możliwość ponownego grania

Frictional Games czerpie inspirację z wciągających simów, gier o dynamicznym poziomie trudności i rogue-like.

HQ

Fredrik Olsson niestety miał złe wieści na temat Amnesia: The Bunker, kiedy stanął przed kamerą na początku tego miesiąca. Dziś na szczęście tak nie jest. Wręcz przeciwnie.

Frictional Games opublikowało nowy film, w którym Olsson pokazuje i wyjaśnia trzy kluczowe aspekty Amnesia: The Bunker. Pierwszym z nich jest eksperymentowanie. To jest w zasadzie to, o czym studio mówiło od samego początku, ponieważ w ten sposób ten wpis w serii będzie bardziej jak wciągający symulator, w którym będziemy mogli łączyć i robić rzeczy, które będą reagować realistycznie. Do tego dochodzą trudności. Te wybory będą bardzo proste w momencie premiery, pozwalając nam wybierać tylko między łatwym, średnim i trudnym, gdzie każdy dostosowuje, jak długo wytrzymają generatory, jak agresywny będzie potwór, liczba punktów zapisu i tym podobne. Więcej opcji otrzymamy po premierze dzięki aktualizacji, która zawiera jeszcze wyższy poziom trudności i tryb niestandardowy. Wreszcie, jest powtarzalność, w której Olsson wyjaśnia, że potwór, zasoby, rozmieszczenie przedmiotów, kody i inne będą inne w każdej rozgrywce.

Kończy się powtórzeniem, że Amnesia: The Bunker wystartuje 6 czerwca, więc nie ma więcej opóźnień.

HQ
Amnesia: The Bunker

Powiązane teksty

Amnesia: The BunkerScore

Amnesia: The Bunker

RECENZJA. Przez Patrik Severin

Patrick zabrał wehikuł czasu z powrotem do pierwszej wojny światowej, gdzie horror, którego tam doświadcza, nie jest wojną, ale czymś grasującym, unikając świateł opuszczonych okopów i wybierając go jako swoją zdobycz.



Wczytywanie następnej zawartości