Fredrik Olsson niestety miał złe wieści na temat Amnesia: The Bunker, kiedy stanął przed kamerą na początku tego miesiąca. Dziś na szczęście tak nie jest. Wręcz przeciwnie.
Frictional Games opublikowało nowy film, w którym Olsson pokazuje i wyjaśnia trzy kluczowe aspekty Amnesia: The Bunker. Pierwszym z nich jest eksperymentowanie. To jest w zasadzie to, o czym studio mówiło od samego początku, ponieważ w ten sposób ten wpis w serii będzie bardziej jak wciągający symulator, w którym będziemy mogli łączyć i robić rzeczy, które będą reagować realistycznie. Do tego dochodzą trudności. Te wybory będą bardzo proste w momencie premiery, pozwalając nam wybierać tylko między łatwym, średnim i trudnym, gdzie każdy dostosowuje, jak długo wytrzymają generatory, jak agresywny będzie potwór, liczba punktów zapisu i tym podobne. Więcej opcji otrzymamy po premierze dzięki aktualizacji, która zawiera jeszcze wyższy poziom trudności i tryb niestandardowy. Wreszcie, jest powtarzalność, w której Olsson wyjaśnia, że potwór, zasoby, rozmieszczenie przedmiotów, kody i inne będą inne w każdej rozgrywce.
Kończy się powtórzeniem, że Amnesia: The Bunker wystartuje 6 czerwca, więc nie ma więcej opóźnień.