Niedawno przejęte studio stojące za Tropico opowiada o tym i różnych typach graczy.
Pierwsze wejście Cyborna do nowej serii po raz pierwszy wyląduje na głównych zestawach słuchawkowych w 2022 roku.
Oprócz nowych języków, Jackbox Games opowiada nam o swoich ulubionych mini-grach w tej grze towarzyskiej dla wszystkich grup wiekowych.
Rozmawialiśmy z dyrektorem generalnym Illfonic o ich nadchodzącym tytule dla wielu graczy opartym na ulubionych na świecie paranormalnych eksterminatorach.
Tytuł Team 17 od Small Games Impact jest coraz bliżej, a my mogliśmy wypróbować go na Gamescomie.
Od obskurantyzmu i prześladowań religijnych po stanie się fundamentem, na którym zbudowana jest nasza wiedza o świecie, to jest historia, którą Vile Monarch chce opowiedzieć.
Od obskurantyzmu i prześladowań religijnych po stanie się fundamentem, na którym zbudowana jest nasza wiedza o świecie, to jest historia, którą Vile Monarch chce opowiedzieć.
Andrew Shouldice opowiada o tym, jak wykorzystali Game Help na konsoli Sony podczas wywiadu na Gamescomie.
Rozmawiamy z Trentem Kustersem z League of Geeks, aby dowiedzieć się więcej o "grze strategicznej z piekła rodem" i jej ponownym wyobrażeniu.
Rozmawialiśmy z deweloperem stojącym za solowym projektem The Falconeer, aby dowiedzieć się o jego nadchodzącej pracy.
Rozmawialiśmy z reżyserem i założycielem Blackmill Games o strzelance z I wojny światowej na Gamescomie.
Rozmawiamy z Charliem Clevelandem o taktycznej i nieco losowej walce w jednej z najbardziej wyjątkowych i przekonujących gier na Gamescomie.
Nowy horror Glena Schofielda "nie oznacza, że masz tylko jedną kulę. To może być jeden klip".
Rozmawiamy z OG Games, aby dowiedzieć się więcej o narracyjnym aspekcie zbliżającej się premiery i o rozgrywce opartej na umiejętnościach.
Zapowiedziane na targach Gamescom, a teraz dostępne, przyjrzeliśmy się bliżej nowemu zestawowi słuchawkowemu do gier.