Niedawno, na Festiwalu Filmowym w Cannes, znany twórca gier komputerowych, twórca Death Stranding i Metal Gear Solid Hideo Kojima wyszedł na scenę wraz z reżyserem i scenarzystą Fatihem Akinem, aby porozmawiać o filmie, opowiadaniu historii, sztucznej inteligencji i nie tylko.
Podczas tego panelu - w którym uczestniczył Gamereactor podczas naszej obecności w Cannes - Kojima zdradził ciekawą informację. Powiedział, że na razie nie sądzi, aby był odnoszącym sukcesy gawędziarzem.
[Aktualizacja] Oto pełny, trzyczęściowy panel autorstwa Kojimy i Akina uchwycony przez kamerę Gamereactor:
Ciekawa perspektywa. Kojima jest znany z opowiadania dziwacznych i fascynujących historii w swoich grach, ale wydaje się, że wierzy, że ma jeszcze większy potencjał, którego jeszcze nie osiągnął. Ambicje Kojimy nigdy nie wydają się być nudne, ponieważ często współpracuje z gwiazdami Hollywood i wielkimi nazwiskami w innych mediach, aby jego gry były jeszcze bardziej ekscytujące.
Będziemy musieli poczekać i zobaczyć, czy Kojima kiedykolwiek uwierzy, że spełnił wysokie oczekiwania dotyczące opowiadania historii, które sobie postawił. Kolejną szansą na pokazanie swoich umiejętności narracyjnych ma w grze Death Stranding 2: On the Beach, która ukaże się 26 czerwca na PS5.