Polski
Gamereactor
wiadomości
MindsEye

IO Interactive nawiązuje współpracę ze studiem Build A Rocket Boy w celu opublikowania MindsEye

Jest to pierwszy projekt AAA twórcy GTA, Leslie Benziesa, po jego odejściu z Rockstar.

IO Interactive ogłosiło dzisiaj, że osiągnęło porozumienie z Leslie Benzies, dyrektorem kreatywnym i szefem studia Build A Rocket Boy, w sprawie wydania MindsEye , ich nowego kinowego tytułu przygodowego AAA. Gra będzie pierwszym dużym tytułem od jego studia, po jego odejściu z Rockstar North. Leslie Benzies jest uznawany za twórcę nowoczesnej koncepcji Grand Theft Auto, wyprodukował i nadzorował każdą odsłonę serii od GTA III do GTA V, w tym spin-offy.

Tak więc oczekiwania są bardzo wysokie w stosunku do MindsEye, który z kilku obrazów, które widzieliśmy do tej pory, wygląda na to, że będzie miał dużo DNA GTA Benzies.

"Od pierwszego dnia Build A Rocket Boy Studios skupiało się na tworzeniu nowej generacji fascynujących gier i wysokiej jakości rozrywek. Nie możemy się doczekać, aby podzielić się ze światem naszą pierwszą grą premium AAA i stale rozwijającym się uniwersum, MindsEye. Nie ma lepszego partnera niż IO Interactive do wydania naszego pierwszego tytułu, dzięki ich silnemu zrozumieniu kultury społeczności, przygodowym grom akcji premium i najlepszemu w swojej klasie zespołowi wydawców, naprawdę nie możemy się doczekać współpracy z nimi w naszej nowej podróży przebojowej" – powiedział Leslie Benzies, dyrektor gry.

"Jesteśmy zaszczyceni, że możemy być globalnym partnerem wydawniczym współpracującym z wyjątkowo utalentowanym zespołem Build A Rocket Boy i dostarczać naszej społeczności nowe, ekscytujące IP. IO Interactive i Build A Rocket Boy mają podobne poglądy na temat tego, w jaki sposób dążymy do stworzenia więzi i długoterminowych relacji z naszymi społecznościami, co doskonale wpisuje się w nasze zaangażowanie w dostarczanie wysokiej jakości, wciągających doświadczeń graczom na całym świecie. Jest to nasz pierwszy partner wydawniczy, który stanowi kamień milowy dla IO Interactive i nie moglibyśmy być bardziej dumni z tej współpracy." Hakan Abrak, dyrektor generalny IO Interactive.

MindsEyeMindsEye
MindsEyeMindsEye
MindsEyeMindsEye
MindsEye

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości