Polski
Gamereactor
lifestyle

M&M's porzuca swoje rzeczniki po wielu reakcjach

Maya Rudolph przejmie funkcję rzecznika marki.

HQ

Wszyscy dobrze znamy kultowe szprychy z przodu toreb M&M's na przestrzeni lat, ale to się zmieni w przyszłości. Ponieważ po kolejnej reakcji po tym, jak amerykański polityk wezwał do "obudzenia" niedawnej zmiany obuwia w jednym z M&M, marka czekolady zdecydowała, że dość i że rzecznikowie muszą zostać poproszeni o nowego rzecznika.

Jak zauważono w oświadczeniu opublikowanym na Twitterze M&M, zmiana nigdy nie miała na celu "zepsucia internetu", a raczej oczekiwano, że nie zostanie w ogóle zauważona. Ale jak zauważa M&M's, "nawet buty cukierka mogą polaryzować".

Doprowadziło to do tego, że M&M's zdecydował się zatrudnić komiczkę Mayę Rudolph jako nowego rzecznika, kogoś, kto ma nadzieję, że "będzie mistrzem mocy zabawy, aby stworzyć świat, w którym każdy czuje się przynależny".

To jest reklama:

Tak czy inaczej, wszystko to wydaje się być całą masą przesady, która niestety sprawi, że przemysł czekoladowy straci jedną ze swoich najbardziej kultowych maskotek.

M&M's porzuca swoje rzeczniki po wielu reakcjach


Wczytywanie następnej zawartości