Polski
Gamereactor
lifestyle

LinkedIn chce włączyć gry do swojej platformy

Czy to może sprawić, że gry będą wydawać się bardziej profesjonalne?

HQ

LinkedIn często promuje się jako media społecznościowe dla profesjonalistów. Oprócz nawiązywania kontaktów ze znajomymi i współpracownikami możesz szukać pracy, brać udział w kursach umiejętności i nie tylko. Teraz LinkedIn chce dodać gry również na swojej platformie.

Według TechCrunch, LinkedIn chce wykorzystać "manię łamigłówek" prostych gier, takich jak Wordle, które szybko stały się wirusowe. Obecnie na platformie mają zostać wydane trzy gry o nazwach Queens, Inference i Crossclimb, ale w tej chwili nie ma daty premiery.

"Bawimy się w dodawanie gier logicznych w ramach LinkedIn, aby odblokować trochę zabawy, pogłębić relacje i, miejmy nadzieję, wywołać okazję do rozmów" – powiedział rzecznik LinkedIn.

Czy grałbyś w gry na LinkedIn?

To jest reklama:
LinkedIn chce włączyć gry do swojej platformy


Wczytywanie następnej zawartości