Polski
Gamereactor
artykuły o sprzętach

Logitech RS Shifter & Handbrake

Genialna podstawa kierownicy Logitech DD11 z napędem bezpośrednim jest teraz uzupełniona o doskonałą kierownicę i bardzo słabą dźwignię zmiany biegów i hamulec ręczny.

Najważniejszą rzeczą w sekwencyjnej skrzyni biegów typu sim-racing jest to, że kliknięcia podczas zmiany biegów są mechanicznie wyraźne i wyraźne. Oczywiście powinno się czuć, że używasz prawdziwej sekwencyjnej skrzyni biegów, co wielu producentów osiągnęło z przekonaniem. Aiologs to świetna skrzynia biegów, podobnie jak Heusinkveld, Simagic, Moza Racing i inne. Jedną z firm, której naprawdę się to nie udało, jest Logitech, ponieważ niedawno wydany RS Shifter jest nie tylko niespełniający norm jako hamulec ręczny, ale jest również tragiczny jako drążek zmiany biegów.

Logitech RS Shifter & Handbrake
Gigantyczna, ciężka, bryła nie jest czymś, na co powinieneś wydawać pieniądze.

Pomimo dość wysokiej ceny absolutnie genialnej podstawy kierownicy z napędem bezpośrednim firmy Logitech, znanej jako Pro DD11, najwyraźniej zdecydowali, że ich nowe akcesoria z tej samej linii produktów powinny być modelami budżetowymi. Dlatego ta połączona skrzynia biegów z hamulcem ręcznym i sekwencyjną skrzynią biegów kosztuje zaledwie 130 funtów, co czyni ją jedną z najtańszych na świecie symulacji. To powiedziawszy, Logitech powinien był po prostu podrzeć wszystkie plany po ukończeniu prototypu i zacząć od zera, a ja wyjaśnię dlaczego.

Zacznijmy od tego, że forma tutaj jest naprawdę zgniła na całej długości. Skrzynia biegów jest ogromna, a opcje montażu dla każdego, kto ma aluminiowy zestaw profilowy (którego używa większość poważnych sim-racerów) są szokująco ograniczone. Najlepszym sposobem na zamontowanie go jest użycie dołączonego zacisku do biurka na pobliskim stole, co nie jest dla mnie długoterminową zrównoważoną sytuacją.

Logitech RS Shifter & Handbrake
Unikaj tego. Zamiast tego kup manetkę Moza Racing SGP.
To jest reklama:
Logitech RS Shifter & Handbrake
Nawet starożytny i przeciętny Fanatec Clubsport Shifter SQ jest znacznie lepszy niż ten.

Wyczucie hamulca ręcznego też jest po prostu okropne. Jest zbyt miękki i pozbawiony tożsamości. Z drugiej strony uczucie zmiany biegów jest prawie tak samo złe, gdzie również jest miękkie i całkowicie pozbawione uczucia prawdziwej sekwencyjnej skrzyni biegów. Prawdopodobnie nie testowałem gorszej sekwencyjnej skrzyni biegów w świecie sim-racingu, jeśli chodzi wyłącznie o wyczucie sprzężenia zwrotnego. I tak naprawdę nie ma znaczenia, że kosztuje "tylko" 130 funtów. Moza Racing's SGP Shifter kosztuje około 140 funtów i jest nieopisanie lepszy.

03 Gamereactor Polska
3 / 10
overall score
to ocena naszych redaktorów. Jaka jest Twoja? Wynik ogólny jest średnią wyników redakcji każdego kraju

Powiązane teksty

Logitech RS Shifter & Handbrake

Logitech RS Shifter & Handbrake

ARTYKUŁ O SPRZĘCIE. Przez Petter Hegevall

Genialna podstawa kierownicy Logitech DD11 z napędem bezpośrednim jest teraz uzupełniona o doskonałą kierownicę oraz bardzo słabą dźwignię zmiany biegów i hamulec ręczny.



Wczytywanie następnej zawartości