Polski
Gamereactor
wiadomości
FBC: Firebreak

Martwy po przybyciu: Firebreak ma problemy z wzbudzeniem zainteresowania

Z fatalną liczbą graczy, negatywnymi recenzjami i porównaniami do niesławnego Concorda firmy Sony, zapowiada się na kolejną przestrogę w gatunku drużynowych FPS-ów.

HQ

Czy Remedy stoi za kolejną drużynową klapą FPS? Wszystko wskazuje na to, że tak. Sądząc po nieistniejącej bazie graczy i jękach w sieci, prawie nikt nie wydaje się zainteresowany próbowaniem - lub trzymaniem się - FBC: Firebreak. Twórcy mogli mieć nadzieję na trochę magii w stylu Sterowania w formie dla wielu graczy, ale zamiast tego gracze otrzymali bałagan w postaci męczących testów broni, zerowej zawartości i optymalizacji śmieci.

Jest całkiem jasne, że ta gra - mająca zaledwie dwa dni - wywołała więcej ziewnięć niż wiwatów w świecie gier. Płacenie 40 dolarów za coś, co w zasadzie wydaje się być dodatkiem dla wielu graczy do uniwersum Control, też nie pomaga. Spójrz tylko na liczby na Steamie: obecnie wahają się od 700 do 1,000 jednoczesnych graczy, ze szczytem wynoszącym nawet nie 2,000.

Wśród recenzji Steam znajdziesz takie perełki jak:

"Strzelanina wydaje się 10 razy gorsza niż w Control... Zasadniczo ta gra jest wszystkim, o czym ludzie mówią, że jest: powtarzalna, nudna, pozbawiona treści. Optymalizacja też jest kiepska".

Nie do końca dźwięczne poparcie. W sieci gra jest już nazywana "Concord 2" - i właśnie tym może się stać, jeśli te liczby nie będą szybko rosnąć. Chociaż, aby być uczciwym, Remedy prawdopodobnie nie rzuciło na to nawet w pobliżu góry gotówki, jaką Sony zrobiło na tego nadziewanego indyka.

Czy próbowałeś Firebreak, czy też – jak większość ludzi – jesteś całkowicie niezainteresowany?

FBC: Firebreak

Powiązane teksty

FBC: Firebreak Score

FBC: Firebreak

RECENZJA. Przez Magnus Groth-Andersen

Remedy próbuje swoich sił w grze wieloosobowej, ale mimo że fajnie się w nią gra, wyzwania się nadciągają...

Gramy FBC: Firebreak na dzisiejszym GR Live

Gramy FBC: Firebreak na dzisiejszym GR Live

WIADOMOŚĆ. Przez Ben Lyons

Dołącz do nas, gdy będziemy odkrywać kooperacyjny tytuł Remedy, aby przekonać się, czy fiński zespół ma to, czego potrzeba, aby stworzyć projekt dla wielu graczy.



Wczytywanie następnej zawartości