Polski
Gamereactor
wiadomości
Microsoft Flight Simulator 2024

Microsoft przeprasza za wyboistą premierę Flight Simulator 2024

Zespół dzieli się kilkoma aktualizacjami i tym, jak planują rozwiązać problemy techniczne z grą.

HQ

Premiera wyczekiwanego Flight Simulator 2024 nie przebiegła gładko, a teraz sam kierownik ds. rozwoju przeprosił za problemy z logowaniem, których doświadczyło wielu graczy. W filmie opublikowanym na ich oficjalnym kanale YouTube Jörg Neumann powiedział, co następuje:

"Niestety, ekscytacja, wiedzieliśmy, że była wysoka jak na Microsoft Flight Simulator 2024, ale szczerze mówiąc, całkowicie nie doceniliśmy tego, jak wysoka i naprawdę przytłoczyła naszą infrastrukturę".

Podkreślił również swoje pragnienie, aby być tak przejrzystym, jak to tylko możliwe wobec fanów:

"Ponownie, chociaż był to świetny dzień premiery, wiemy, że wiele osób jest sfrustrowanych. Jest nam bardzo przykro, chcemy przeprosić. Sprawiliśmy, że ten film jest tak przejrzysty i szczery, jak to tylko możliwe".

Zespół przeprowadził wcześniej testy obciążeniowe obejmujące do 200 000 połączeń, ale premiera gry przyciągnęła znacznie więcej graczy, niż oczekiwano, przytłaczając serwery. Neumann zakończył swoją wypowiedź, zapewniając graczy, że ciężko pracują nad rozwiązaniem:

"Robimy wszystko, co w naszej mocy i jedziemy tak szybko, jak to możliwe, aby upewnić się, że wszyscy mogą wejść".

Możesz obejrzeć cały film poniżej.

Czy wystąpiły jakieś problemy z logowaniem do Flight Simulator 2024?

Microsoft Flight Simulator 2024

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości