Kilka godzin temu informowaliśmy, że Sekiro: Shadows Die Twice sprzedało się w dwóch milionach egzemplarzy w ciągu dziesięciu dni po premierze, a jednak podczas wydarzenia Reboot Develop w Chorwacji (dzięki, VG247) Hidetaka Miyazaki z FromSoftware stwierdził, że w przyszłości chciałby opracować grę bardziej skoncentrowaną na fabule.
Mężczyzna podczas panelu rozmawiał z twórcą Shadow of the Colossus, Fumito Uedą, który stwierdził, że "gry są organiczne, a w przyszłości mogą zajść pewne zmiany w wykorzystywanej technologii, które można zastosować również w scenariuszu."
Obaj twórcy do tej pory mogą pochwalić się grami, w których fabuła niekoniecznie gra główną rolę. Zarówno Dark Souls jak i Bloodborne od FromSoftware przede wszystkim stawiają na mechaniki rozgrywki, pozostawiając narrację nieznośnie dwuznaczną.
Miyazaki wyjaśnił, że uważa, iż rozgrywka jest podstawowym rdzeniem gier wideo i ma pierwszeństwo, a następnie historia powinna być budowana wokół niej. Później dodał również, że chciałby stworzyć grę skupioną na opowieści, na przykład podobną do Red Dead Redemption 2.
Czy chcielibyście zobaczyć taką grę autorstwa Miyazakiego?