Rozmawiamy z producentem lokalizacji, Damianem Mougakosem, o tym, co sprawia, że konsola wyróżnia się na tle innych mini replik.
Luke Borrett, producent gry, wyjaśnia koncepcję „unikalnego podejścia do battle royale" w Fall Guys: Ultimate Knockout.
Oparta na fabule, mroczna gra przygodowa fantasy The Dust jest już prawie dostępna. Oto wszystko, co musisz wiedzieć.
Rozmawiamy z dyrektor kreatywną gry, Kirą Schlitt.
Dowiedzieliśmy się więcej o nadchodzącej strzelance przed jej wrześniową premierą.
Kai Tuovinen z Frozenbyte opowiada o grze.
Ogłoszono oficjalne wyniki.
Menedżer PR w Warhorse Studios, Tobias Stolz-Zwilling, spotkał się z nami podczas E3 i opowiedział o dotarciu do końca podróży Henry'ego.
Rozmawiamy z prezesem i dyrektorem kreatywnym studia Airship Syndicate, Joem Madureirą, o nowej grze i jej bohaterach.
Dyrektor kreatywny Ashard's Wrath, Mat Kraemer, opowiada o odejściu gry od kanonu mitologii nordyckiej.
Dzielimy się naszymi przemyśleniami po E3.
Podczas E3 ograliśmy remake i dzielimy się swoimi przemyśleniami na temat gry.
Mieliśmy okazję wypróbować grę w LA, dlatego dzielimy się naszymi wstępnymi wrażeniami z nowego dzieła studia Respawn.
Jeśli chcielibyście raz jeszcze rzucić okiem na Gwiezdne Wojny od studia Respawn, to jest to dobry moment.
Zapoznajemy się z zupełnie nowymi postaciami.
Dyrektor kreatywny Mark Backler zapoznał nas z rozgrywką, wyjaśniając jej podstawowe założenia.