Polski
Gamereactor
lifestyle
League of Legends

Najnowszy napój Coca-Coli inspirowany jest League of Legends

Podobno smakuje jak punkty XP.

HQ

Coca-Cola połączyła siły z Riot Games, aby stworzyć nowy napój oparty na League of Legends. Napoje dla graczy nie są niczym nowym, a od G-Fuel po Mountain Dew widzieliśmy wiele marketingu skierowanego do graczy gier wideo od słodkich, gazowanych marek napojów.

Teraz Coca-Cola dołączyła do walki z napojem Ultimate Zero Sugar + XP Flavoured, dostępnym już w USA, Kanadzie, Chinach, Korei Południowej, Ameryce Łacińskiej i Afryce.

Oświadczenie Coca-Coli (dzięki, VGC) mówi nam, że napój "zapewni fanom i graczom smak punktów doświadczenia i uczci podróż każdego gracza - niezależnie od tego, czy jest to ich pierwszy raz na Summoner's Rift, czy na etapie finałów na Mistrzostwach w pogoni za Pucharem Przywoływacza".

League of Legends otrzymuje również nową serię emotek, które można zdobyć za wypełnianie specjalnych misji. Można je zdobyć na całym świecie, nawet jeśli nie możesz kupić napoju. Dowiedz się więcej tutaj.

To jest reklama:
League of Legends

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości