Polski
Gamereactor
lifestyle

Netflix ożywia swoje największe marki w fizycznym miejscu rozrywki

Netflix House pojawi się w dwóch amerykańskich lokalizacjach w przyszłym roku.

HQ

Netflix zaczynał jako firma DVD, w której można było otrzymać fizyczne dyski pocztą, ale potem zdecydował, że nośniki fizyczne należą już do przeszłości, a przyszłość to technologia cyfrowa i streaming. Reszta to już historia, a Netflix jest obecnie absolutnym tytanem rozrywki.

Ale najwyraźniej Netflix widzi, że fizyczne doświadczenia mają wartość, ponieważ streamer ogłosił teraz plany dotyczące "eksperymentalnego miejsca rozrywki, które ożywi niektóre z naszych najbardziej ukochanych tytułów".

W szczególności powiedziano nam, że to miejsce będzie oferować doświadczenia na żywo dla Bridgerton, Money Heist, Stranger Things, Squid Game i Netflix Bites, a jeśli chodzi o to, jakie doświadczenia będą w ofercie, Netflix podał kilka przykładów:

"Wyobraź sobie, że tańczysz walca ze swoim partnerem do orkiestrowego coveru piosenki Taylor Swift na replice planu Bridgertonów, a następnie wychodzisz zza rogu, aby wziąć udział w wyzwaniu Glass Bridge ze Squid Game. Po udawaniu, że walczysz o życie, nabrałeś apetytu i chcesz coś ugryźć. Widzisz pobliską restaurację z jedzeniem inspirowanym programami Netflix z całego świata; posiłek jest niezapomniany, ale nadal chcesz kupić gadżety ze Stranger Things. Na szczęście jest sklep, który sprzedaje koszulkę Hellfire Club, o której zawsze marzyłeś.

To jest reklama:

Netflix House pojawi się najpierw w dwóch amerykańskich lokalizacjach w 2025 roku, przy czym są to King of Prussia w Pensylwanii i Galleria Dallas. Oba obiekty będą działać w dawnych centrach handlowych o powierzchni większej niż 100 000 stóp kwadratowych i zostaną wzbogacone muralami i rzeźbami opartymi na ich ulubionych projektach Netflix na ich zewnątrz.

Czy uważasz, że to dobry pomysł?

Netflix ożywia swoje największe marki w fizycznym miejscu rozrywki
To jest reklama:


Wczytywanie następnej zawartości