Pojawiło się wiele spekulacji na temat tego, co Rogue Factor szykuje z Hell is Us, trzecioosobową przygodową grą akcji, którą po raz pierwszy zobaczyliśmy podczas zeszłorocznego State of Play we wrześniu. Od tego czasu nic nie słyszeliśmy, ale dziś otrzymaliśmy znacznie bardziej dogłębne spojrzenie na grę od jej dyrektora artystycznego i kreatywnego, Jonathana Jacques-Belletete, podczas Nacon Connect.
Dostaliśmy w nim wgląd w nowe scenariusze, wrogów i sytuacje, z którymi zmierzymy się bezpośrednio w Hell is Us, ponieważ gra rzuca nas w sytuacje, które zmuszą nas do ponownego przemyślenia naszych emocjonalnych filarów od środka. W bardzo organiczny sposób widzieliśmy zarówno eksplorację scenerii, jak i łamigłówki, gdy łączymy kropki łączące tę historię. Przepraszam, że jestem tak tajemniczy, ale jestem pewien, że zrozumiecie znacznie lepiej, dlaczego chcemy, aby tajemnica była tak tajemnicza, jak to tylko możliwe, dzięki Hell is Us przed jej premierą 4 września 2025 r. na PC i konsolach.
Obejrzyjcie nowy zwiastun gry poniżej.