Polski
Gamereactor
lifestyle

Nowa reklama Uber Eats jest krytykowana za to, że pokazuje alergię na orzeszki ziemne

"Utrwalanie tego obraźliwego żartu jest niedopuszczalne dla Uber Eats".

HQ

Niedawna reklama Uber Eats Super Bowl wydaje się dość głupia. Chodzi o to, jak zapomnisz o czymś, aby pamiętać, że Uber Eats może dostarczyć Ci artykuły spożywcze. Jest wypełniony celebrytami, a w około trzech sekundach jednominutowej reklamy przedstawia osobę z alergią na orzeszki ziemne, która zapomina, że w maśle orzechowym są orzeszki ziemne.

Ci, którzy cierpią na alergie pokarmowe, nie uznali tego krótkiego klipu za zabawny i wyrazili swoje niezadowolenie w rozmowie z Uber Eats. Food Allergy Canada napisała list i prosi ludzi, aby napisali do Ubera z informacją, że muszą edytować swoją reklamę Super Bowl.

JD Arland, menedżer ds. treści sportowych z Indiany, powiedział BBC: "Przez całe życie byłem bezlitośnie zastraszany przez ten stereotypowy obraz anafilaksji. Utrwalanie tego obraźliwego żartu jest niedopuszczalne dla Uber Eats."

To jest reklama:

Arland wyjaśnił, że może to być okazja do edukowania ludzi na temat wpływu alergii na zamawianie jedzenia i tego, jak trudne może to być.

Co myślisz? Czy jest to przesadna reakcja, czy uzasadniona reakcja na reklamę?

Nowa reklama Uber Eats jest krytykowana za to, że pokazuje alergię na orzeszki ziemne
To jest reklama:


Wczytywanie następnej zawartości