Polski
Gamereactor
wiadomości
Romero Games New FPS

Nowy FPS Johna Romero "jeszcze lata stąd", ma za sobą dużego wydawcę, 100-osobowy zespół

"Gdyby gra nie była wystarczająco innowacyjna i wyjątkowa, oczywiście nie otrzymalibyście funduszy" – powiedział nam Doom Guy na DevGAMM w Lizbonie.

HQ

Kilka lat temu spotkaliśmy się z Johnem Romero na Gamelab na Teneryfie, aby porozmawiać o FPS ogólnie, a dokładniej o statusie ich własnego, zupełnie nowego FPS-a w Romero Games, co wydaje się być czymś, czego wcześniej nie zrobiono w tym gatunku. jak nam wtedy opowiadał. Teraz spotkaliśmy się ponownie w Cascais na DevGAMM i ten człowiek udzielił nam trochę informacji w następującym wywiadzie:

HQ

"To strzelanka. To strzelanka pierwszoosobowa" – przypomina Romero w filmie, gdy mówimy o współtwórcy gatunku. "Mamy za sobą dużego wydawcę. Gdyby gra nie była wystarczająco innowacyjna i wyjątkowa, oczywiście nie otrzymałbyś funduszy, gdybyś nie miał czegoś takiego. Więc poszukaj czegoś, co jest trochę inne".

Romero wcześniej nas poprawiał, ponieważ zespół FPS w irlandzkim studiu ma teraz "80 [osób], wkrótce dojdzie do 100". Co więcej, wiadomo, że jest budowana na silniku Unreal Engine 5 i że gra jest jeszcze odległa o lata, więc obecnie jest we wczesnej fazie rozwoju. A kiedy fani FPS-ów będą mogli dowiedzieć się więcej? To wezwanie należy do tego głównego, tajemniczego wydawcy TBA.

Czego oczekujesz od John and Romero Games ponad 30 lat po oryginalnym Doomie? Obejrzyj cały film, aby dowiedzieć się więcej o tworzeniu gry, od której wszystko się zaczęło, w tym dość techniczne uwagi z lat dziewięćdziesiątych. John Romero opublikował książkę Doom Guy: Life in Person l w zeszłym roku, aby ponownie opowiedzieć historię jego powstania i podzielić się pozytywnym przesłaniem w branży gier deweloperskich.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości