Polski
Gamereactor
wiadomości
Okami Sequel

Okami rozpoczęło swoje życie jako fotorealistyczna gra survivalowa

Kultowy styl sztuki akwarelowej nie był częścią pierwotnego planu.

HQ

Nierzadko zdarza się, że gry przechodzą znaczące zmiany podczas tworzenia i tak było również w przypadku Okami w tamtych czasach. Zostało to niedawno ujawnione przez reżysera gry, Hidekiego Kamiyę, kiedy opisał, że Okami pierwotnie miało być formą doświadczenia przetrwania, w którym gracz poprowadzi i pomoże przetrwać watahie wilków na bezludnej wyspie. Wizja ta została zainspirowana książką, którą przeczytał w latach studenckich, opartą na pracach fotografa i działacza na rzecz ochrony środowiska Jima Brandenburga.

"Okami zaczęło się jako projekt gry, w której stajesz się przywódcą stada wilków żyjących na bezludnej wyspie i musisz przetrwać w dziczy. Od tego momentu przekształciło się to w grę o "mocy bogów do kontrolowania wszystkich rzeczy we wszechświecie" i tak narodził się pędzel, a ja nadałem mu tytuł Okami... "

Na wczesnym etapie rozwoju Okami brakowało zarówno spójnej fabuły, jak i zdefiniowanego systemu rozgrywki, a gra początkowo charakteryzowała się fotorealistycznym stylem – wyraźnym kontrastem z artystycznie malowanym stylem, zainspirowanym później tradycyjną japońską sztuką akwarelową.

Czy mogłeś sobie wyobrazić Okami o fotorealistycznym stylu?

Okami Sequel

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości