Polski
Gamereactor
wiadomości
Path of Exile 2

Path of Exile 2: "Wilk jest oczywiście czymś, w co wielu ludzi wyobraża sobie, że druid może chcieć się zamienić"

Oto więcej o tym, jak Grinding Gear równoważą i tak już złożony system klas z dodatkowym zwrotem zmiennokształtności.

HQ

Path of Exile był bardzo popularnym ARPG, w którym fani mogą dostosować swoje postacie i doświadczenia do ekstremalnego stopnia, a kiedy dogoniliśmy Grinding Gear w poniższym wywiadzie, dowiedzieliśmy się więcej o Druidzie i dodatkowej złożoności, jaką zmiennokształtność wnosi do gry.

HQ

"Tak więc Druid jest hybrydą czarodziejów i klasy walki wręcz", opisuje reżyser gry Jonathan Rogers w wywiadzie dla Gamereactor. "Jako rzucający zaklęcia używa wielu klęsk żywiołowych, takich jak tornada, burze z piorunami, wulkany, takie rzeczy, a jako postać walcząca wręcz może zmienić się w różne zwierzęta, więc pokazaliśmy dzisiaj, że zamienia się w niedźwiedzia, ma duże stompy, wielkie uderzenia i duże ataki, ale może także zmienić się w inne postacie. Nie pokazujemy tego dzisiaj, ale wilk jest oczywiście czymś, w co wielu ludzi wyobraża sobie, że druid może chcieć się zmienić, a także inne formy. "

"Równowaga jest dość trudna", potwierdza następnie, "ale jedną z rzeczy, które bardzo chcemy zrobić w Path of Exile 2, jest sprawienie, aby najbardziej efektywny sposób gry był również najbardziej zabawnym sposobem gry, na czym naprawdę się skupiamy, jest sprawienie, aby połączenie wszystkich tych rzeczy było rzeczywiście korzystne, więc naprawdę chcemy, aby obrażenia zwiększone, gdy faktycznie uda ci się połączyć rzeczy, były bardzo wysokie, co moim zdaniem w Path of Exile 1 nie osiągnęliśmy tak dobrze. "

"W tle, oczywiście, wciąż mamy Path of Exile 1", potwierdza później dyrektor zarządzający Chris Wilson dla fanów trwającego oryginalnego wpisu. "Co trzy miesiące mamy nowe rozszerzenia do tej gry, więc jest to trochę balansowanie, upewniając się, że jest wystarczająco dużo zasobów podzielonych między dwie gry, ale jesteśmy przekonani, że Path of Exile 2 przyszły rok będzie naprawdę dobrą grą.

Obejrzyj cały wywiad, aby dowiedzieć się więcej o zespole utalentowanych twórców z Nowej Zelandii lub o tym, że nadal nie chcą rozmawiać zbyt wiele o historii, która "rozgrywa się około 25 lat później niż Path of Exile 1", "i nie rozmawialiśmy jeszcze o endgame, co jest czymś, o czym oczywiście gracze będą bardzo zainteresowani".

Path of Exile II wygląda już fantastycznie i jest pełen możliwości oraz opcji personalizacji, ale w czerwcu 2024 roku wejdzie w zamkniętą betę.

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości