Cookie

Gamereactor korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość przeglądania naszej strony internetowej. Jeśli kontynuujesz, założymy, że jesteś zadowolony z naszych zasad dotyczących plików cookie.

Polski
Strona główna
wiadomości
Tales of Arise

Popularność serii „Tales of" na Zachodzie wpłynęła na jej rozwój

Producent Yusuke Tomizawa porozmawiał z nami o serii oraz jej najnowszej odsłonie - Tales of Arise - podczas targów E3.

Tales of Arise ujawniono podczas konferencji prasowej Xboksa na tegorocznym E3, a ponieważ Yusuke Tomizawa jest producentem serii Tales of, zapytaliśmy go, czego możemy spodziewać się po najnowszej odsłonie.

"Jak widać po zwiastunie, jedną z największych zmian względem poprzednich tytułów jest grafika" - wyjaśnił. "Grafika i styl wizualny wśród gier stale się rozwijają, ale my musimy zachować styl serii Tales of. Z drugiej strony zdecydowaliśmy się na wykorzystanie silnika Unreal Engine 4, co czyni grafikę bardziej realistyczną."

Tomizawa ujawnił również, że zespół deweloperski "usprawni system walki, aby gracze mogli cieszyć się bardziej intuicyjnym sterowaniem i odczuciami". Twórcy nie mogą jeszcze ujawnić zbyt wiele na temat mechanik starć, ale proszą o cierpliwość.

Jeśli chodzi o serię jako całość - która w przyszłym roku ukończy 25 lat - Tomizawa z nostalgią i wdzięcznością zerka na poprzednie odsłony, z niezmienną popularnością postaci będących najważniejszym punktem we wszystkich iteracjach:

"Wierzę, że seria Tales of naprawdę pasuje do ery RPG i spełnia potrzeby społeczności fanów tego gatunku. Niezależnie od zmian w każdym tytule, uważam, że we wszystkich z nich najatrakcyjniejsze są postacie, dlatego musimy zachować ten rdzeń w Tales of Arise."

Tomizawa ujawnił także, iż seria stała się bardziej popularna na Zachodzie, co wpłynęło na samą markę.

"Mamy coraz więcej zachodnich fanów, którzy obecnie grają w serię Tales of" - powiedział. "Na przykład, jeśli spojrzymy na głównego bohatera, po raz pierwszy w historii serii posiada on zbroję, a jeśli chodzi o kierunek artystyczny - dążymy do pewnego rodzaju jedności między światem a artyzmem środowiska, postaci i ich prezentacji. Chcemy więc, aby postacie były naprawdę naturalne w świecie Tales of Arise."

Czy mamy na sali wieloletnich fanów serii?

Oglądasz

Preview 10s
Next 10s
Reklamy

Oglądasz

Preview 10s
Next 10s
Reklamy
Tales of Arise

Powiązane teksty

Wczytywanie następnej zawartości