Polski
Gamereactor
artykuły
F1 22

Pełna przepustnica: Podróż przez MyTeam F1 22

Założyłem zespół, stworzyłem samochód i podpisałem kontrakt z kilkoma kierowcami. Teraz nadszedł czas, aby zastosować teorię w praktyce.

HQ

W ciągu ostatnich kilku lat coraz bardziej interesowałem się sportami motorowymi i simracingiem, szczególnie światem wyścigów Formuły. To zainteresowanie znacznie wzrosło w zeszłym roku, kiedy trwała wciągająca walka o tytuł między Lewisem Hamiltonem a Maxem Verstappenem, a także kiedy Codemasters zaserwowali szczerze genialnego F1 2021. Tutaj zacząłem naprawdę badać simracing i rozumieć zawiłości tego, jak prowadzić samochody Formuły 1 tak, jak powinny być prowadzone, czy to biorąc pod uwagę temperaturę i ciśnienie w oponach, ustawienia różnicy i docisku, i oczywiście posiadanie prawidłowej konfiguracji przed wejściem w
parc fermé i wyścig. Ale nauczenie się tego wszystkiego odbyło się kosztem nauki jazdy bez linii wyścigowych, a także bez wyłączonych wszystkich asyst, coś, na co skupiłem się w ciągu ostatnich kilku tygodni w F1 22, tegorocznej odsłonie serii. Nie było to wcale łatwe, a niektóre tory i samochody są trudniejsze do dostosowania niż inne, ale powodem mojego pragnienia, aby się popchnąć, jest to, że starałem się odpowiednio symulować sezon MyTeam i zobaczyć, jak dobrym dyrektorem i kierowcą naprawdę mogę być w grze. Ta seria artykułów jest trochę kroniką mojego doświadczenia, które niewątpliwie będzie pełne katastrof i porażek, ale mam nadzieję, że także okazjonalnego sukcesu.

HQ

Rozpoczęcie oczywiście oznacza stworzenie zespołu i zaprojektowanie samochodu oraz zmierzenie się ze wszystkimi innymi systemami stylistycznymi, które są niezbędne przed wyjazdem na pierwsze Grand Prix sezonu. Dla mnie oznaczało to stworzenie samochodu z czarnymi, białymi i żółtymi akcentami, z tego prostego powodu, że zawsze kojarzyłem się z tą kolorystyką w innych grach wideo, z inspiracją pochodzącą z czasów używania emblematu osy w Halo: Reach i dopasowywania mojej palety kolorów zbroi, aby odzwierciedlić tego samego owada, który zawsze stawia mnie na krawędzi, gdy ktoś wkrada się przez moje okno. Lubię myśleć, że jest to podobna sytuacja i efekt do tego, co nietoperze zrobiły dla Bruce'a Wayne'a.

Tak więc, w tym przypadku, kolorystyka została ustalona, co doprowadziło mnie do tego, że po prostu uderzyłem w niektórych sponsorów, którzy czuli się dobrze, aby nadać samochodowi naprawdę profesjonalny wygląd. Potem przyszło zaprojektowanie emblematu (który niestety nie mógł być osą w F1 22), zanim stworzono kierowcę, który trzyma się kokpitu i prowadzi zespół do ziemi obiecanej, gdy zgasną światła startowe. Prawdę mówiąc, emblemat, kierowca i sponsorzy nigdy tak naprawdę nie czuli się tak ważni w porównaniu z rzeczywistym procesem projektowania samochodu, a także nazewnictwem zespołu, z którym ostatecznie się osiedliłem: MBF Racing, nazwany odpowiednio na cześć mojego głównego kierowcy i właściciela zespołu Beanie McBeanFace (stąd inicjały MBF).

To jest reklama:
F1 22
F1 22F1 22F1 22

Następnie przyszedł wybór głównego sponsora, sponsora z rozsądnym i wiarygodnym celem, który można osiągnąć, aby zagwarantować maksymalny dzień wypłaty na koniec sezonu. A potem oczywiście również upewnienie się, że samochód jest wyposażony w silnik z jednej z czterech dostępnych opcji. Skończyło się na tym, że wybrałem jednostkę napędową Mercedesa, ponieważ mam nadzieję, że niezawodność stanie się ogromną pomocą w miarę postępu sezonu. W końcu przyszedł wybór kierowcy rezerwowego, a ze względu na fakt, że miałem dostęp do pakietu Icons, ostatecznie osiedliłem się z innym Brytyjczykiem Jensonem Buttonem - ponieważ były mistrz świata ma ładną równowagę statystyk, a także ma rozsądną pensję - idealną osobę, która wspiera cię w dniu wyścigu.

Kiedy to wszystko zostało zamknięte, przyszedł wywiad na początku sezonu z Willem Buxtonem, w którym dziennikarz F1 rzucił mi kilka unikalnych pytań, na które odpowiadam bezsensownym żargonem PR, zanim zostałem wysłany do menu, aby umieścić kilka wczesnych próśb o rozwój i wybrać dodatkowego sponsora, aby zgarnąć trochę więcej gotówki, aby móc sfinansować i wesprzeć mój zespół. Ostatecznie jednak na początku sezonu wszystko to wydaje się bezcelowe, ponieważ nie ma prawdziwego sposobu, aby dowiedzieć się, jak zespół i samochód poradzą sobie, dopóki nie wylądują w Bahrajnie na pierwszy wyścig sezonu.

To jest reklama:
F1 22F1 22F1 22

Na szczęście nie trwało to zbyt długo, zanim zacząłem otrzymywać odpowiedzi, gdy Bahrajn zapukał. Zabierając samochód (który nieoficjalnie nazwę MBF 01) na tor na trening 1, było jasne, że jednostka napędowa Mercedesa i nowa era projektowania samochodów stworzyły pojazd z wielką zaletą, nawet jeśli jest znacznie wolniejszy niż zespoły i samochody z przodu stawki. Trening 1 i program aklimatyzacji toru przebiegły bez żadnych problemów, podobnie jak trening 2 i program zarządzania oponami, ale trening 3 był naprawdę ważny, ponieważ to tutaj planowałem zmierzyć się z programem tempa kwalifikacyjnego, testem, który dałby dobry pomysł na to, gdzie mogę znaleźć się na starcie w rzeczywistym wyścigu. Skończyło się na tym, że musiałem zrobić ten program kilka razy, z powodu spinu odrzucającego pierwszy wynik, ale druga próba była znacznie lepsza i pokazała, że samochód może zająć 11. miejsce na starcie i wyżej, jeśli uda mi się złożyć lepsze okrążenie. Nie trzeba dodawać, że byłem dość pewny siebie w kwalifikacjach, ale ta pewność siebie zakończyła się moim upadkiem, ponieważ wszedłem głęboko w zakręt 10 i straciłem ponad pół sekundy, a skończyło się na tym, że znalazłem się w kolejce na 21 miejscu po tym, jak wszystko zostało powiedziane i zrobione. Mimo to samochód ma potencjał, a 21 miejsce nie było tam, gdzie planowałem być, gdy powiewała flaga w szachownicę.

Nadszedł dzień wyścigu i tutaj było oczywiste, że paczka (poza Red Bullem, Mercedesem i Ferrari) była bliżej, niż się spodziewałem, ponieważ wystarczyło kilka zakrętów, zanim zdałem sobie sprawę, że prawie perfekcja będzie konieczna, aby uzyskać zamierzony wynik. Ale ponieważ był to nowy samochód, szybko stało się oczywiste, że błędy będą się zdarzać w taki czy inny sposób, ponieważ odkryłem, że wciąż muszę naprawdę zrozumieć granice tego, przez co mogę przejść ten pojazd. Sporadyczne blokady i nadsterowność w zakrętach sprawiały, że coraz trudniej było przebić się przez zawodników ze środkowego zespołu, a wraz z postępem wyścigu stało się jasne, że podczas gdy MBF 01 był lepszy od Williamsa FW44 i Astona Martina AMR22, Haas VF-22, AlphaTauri AT03 i Alfa Romeo C42 były prawdopodobnie moimi największymi rywalami, z którymi mogłem się teraz zmierzyć. McLaren MCL36 (szczególnie Lando) i Alpine A522 były wyzwaniami do pokonania następnego dnia.

F1 22

Mimo to trzymałem głowę w dół, naciskałem okrążenie za okrążeniem i robiłem, co mogłem, aby uzyskać jak najlepszy wynik do końca wyścigu, który zakończył się na 13 miejscu. Nie jest to jeszcze punktacja, ale po nieudanych kwalifikacjach i po raz pierwszy w kokpicie, jest to zdecydowanie wynik, który MBF Racing może wykorzystać i poprawić, gdy jedziemy do Dżuddy na rundę 2 sezonu 2022.

Powiązane teksty

0
F1 22Score

F1 22

RECENZJA. Przez Daniel Andersen

Nowy sezon Formuły 1 jest już w toku, a teraz dostajemy również coroczną edycję oficjalnej gry wideo, F1 22.



Wczytywanie następnej zawartości