LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Polski
      Gamereactor
      artykuły
      F1 22

      Pełny gaz: Powrót do rzeczywistości

      Kolizje, problemy mechaniczne i bezbłędna czołówka oznaczały ponury pokaz na tym etapie kariery MyTeam.

      HQ

      Jeśli śledziłeś moją podróż przez MyTeam F1 22, wiesz, że w ostatniej części serii jechałem na jednym haju. Dzięki błędom i kolizjom czołowych zespołów, moja organizacja MBF Racing dość często zdobywała podium, co sprawiało, że wydawało się, że gdy pojawi się kilka ulepszeń samochodu, zespół może nawet rzucić wyzwanie najlepszym zespołom w stawce o zwycięstwa. Niestety, w tej odsłonie zespół robi krok w złym kierunku, ponieważ różne problemy, incydenty wyścigowe i bezbłędne pokazy Red Bulla, Ferrari i Mercedesa sprawiły, że MBF Racing walczył wyłącznie o punkty - i to wszystko.

      HQ

      Początkiem tej ostatniej partii Grand Prix było Miami, tor, którego tak naprawdę bałem się z powodu braku doświadczenia w ściganiu się po torze ulicznym. Mój brak doświadczenia oznaczał, że musiałem jeszcze przybić linie wyścigowe, idealne punkty hamowania i oczywiście znaleźć optymalny bieg na każdy zakręt, co pokazały moje występy treningowe i dalej w kwalifikacjach i wyścigu. Nie pomógł w tym fakt, że był to wyścig na mokrej nawierzchni, a nieprawidłowe ustawienie oznaczało, że MBF 01 nie miał znacznej prędkości na prostych, co oznaczało, że musiałem użyć nieznanych zakrętów jako sposobu na wylądowanie na solidnym miejscu na starcie i wynik wyścigu. Ostatecznie, po okrążeniu, z którym nie czułem się szczególnie komfortowo, najlepsze, co mogłem zdobyć, to P8 w kwalifikacjach, a kolega z zespołu Jenson Button zdołał mnie pokonać startem na P7.

      W drodze do właściwego wyścigu znów przyszło mi trochę szczęścia, ponieważ Carlos Sainz zapoznał się z barierami i wykluczył swoje Ferrari, a także okropna sesja kwalifikacyjna oznaczała, że George Russell z Mercedesa startował aż do P16 i nie był zagrożeniem. Nie zmieniło to jednak faktu, że oprócz Buttona wciąż miałem do pokonania Valterriego Bottasa - co było dla mnie szczególnie trudne ze względu na brak doświadczenia na torze i słabo wyważony samochód - aby móc nawet myśleć o wyzwaniu dla najlepszych zespołów.

      To jest reklama:

      Po incydencie na trzecim do ostatniego zakrętu, Button doznał uszkodzenia swojego samochodu i musiał zjechać do boksu, co oznaczało, że mogłem skupić się na Bottasie przez resztę wyścigu. Dzięki inteligentnemu zużyciu energii i kilku szczególnie odważnym momentom głębokiego hamowania udało mi się złapać P5, zanim flaga w szachownicę zaczęła machać, ale trudno było zobaczyć ten wynik jako wygraną, biorąc pod uwagę wszystkie karty, które musiały wpaść na miejsce, aby upewnić się, że tak się stało, a biorąc pod uwagę Buttona, który padł martwy jako ostatni z powodu uszkodzeń i przedłużonego pit stopu, wynik był tym bardziej kwaśny.

      F1 22

      Ale Miami zostało powiedziane i zrobione teraz i wszystkie oczy mogły być skupione na powrocie na prawdziwy tor wyścigowy, ponieważ nadszedł czas na GP Hiszpanii. MBF 01 od razu poczuł się bardziej zrównoważony i dopasowany do toru tutaj, co oznaczało, że treningi i kwalifikacje poszły dość spokojnie. Po dość szybkim okrążeniu zacząłem startować z P7, ponieważ najlepsze zespoły były bezbłędne i wszystkie startowały przede mną. Button wrócił do starych sztuczek i znalazł się w mniej imponującym P13.

      Przeskocz do właściwego wyścigu i wszystko zaczęło się mniej niż korzystnie. Powolny start z mojej strony oznaczał, że Mick Schumacher z Haasa przeskoczył mnie, gdy zgasły światła, co oznaczało, że spędziłem resztę wyścigu na ogonie niemieckiego kierowcy i próbie wyprzedzenia go. Haas okazał się jednak zbyt sprytny na prostych, co oznaczało, że nawet z pomocą DRS nie mogłem najlepiej wykorzystać tego, co oferował Schumacher, a tym samym zakończył ten wyścig na miejscu i na P8. Button zdołał odrobić pewne pozycje i zająć miejsce w P10, ale w sumie Hiszpania okazała się dość przeciętnym występem dla MBF Racing.

      To jest reklama:
      F1 22

      Nie wiedziałem, że przeciętny byłby prezent od bogów w rundzie 7: Monako. To był dla mnie zdecydowanie najgorszy wyścig w sezonie, z wielu powodów. Nie dość, że samochód zmagał się z nierówną nawierzchnią monakijskiej ulicy, to jeszcze potężna ulewa sprawiła, że kwalifikowałem się na pełnych mokrych oponach. Nie trzeba dodawać, że surowe zakręty Monako i ciasne granice oznaczały, że w pewnym momencie musiał się zdarzyć błąd i tak właśnie się stało. Blokada w zakręcie nr 8 oznaczała, że przyciąłem i całkowicie straciłem prawą oponę przy barierze, co ostatecznie oznaczało, że startowałem w tym wyścigu (znanym z tego, że nie można go wyprzedzić) tuż za unią stroną stawki.

      Moja monakijska nędza jeszcze się nie skończyła, ponieważ rzeczywista rasa przyniosła więcej chaosu, niż mogłem sobie wyobrazić. Osiem samochodów przed zakrętem nr 6 na pierwszym okrążeniu oznaczało, że musiałem przeczołgać się przez wszystkie rodzaje wraku z włókna węglowego, aby móc kontynuować moje wysiłki wyścigowe. Niestety, ten wrak zrobił numer na moich własnych oponach i spowodował przebicie mojego tylnego prawa, co oznaczało, że musiałem utykać z powrotem do boksów, aby wymienić oponę. Pogorszyło się to, że niektóre samochody biorące udział w incydencie najwyraźniej były w stanie wysiąść lepiej niż się spodziewano, a zatem trzy samochody ze stosu przejechały obok mnie, podczas gdy ja skupiłem się na utrzymaniu MBF 01 na drodze.

      Ale niestety, dostałem oponę zastępczą i ruszyłem w drogę, zakładając, że masywne piętrzące się i uszkodzenia pozostawione na torze zostały usunięte do czasu, gdy ponownie dotarłem na miejsce kolizji. Myliłem się. Pozostał szczególnie paskudny kawałek włókna węglowego, który spowodował coś nie do pomyślenia: kolejne przebicie tylnej prawej strony na następnym okrążeniu. Po ponownym kuśtykaniu dostałem trzeci zestaw opon i skupiłem się na zachowaniu szczególnej ostrożności, aby uniknąć wraku.

      Spiętrzenie oznaczało, że mój start na P22 zakończył się wynikiem P17, ponieważ Kevin Magnussen, Lance Stroll, Sebastian Vettel, Pierre Gasly i Alexander Albon musieli przejść na emeryturę, ale niezależnie od tego, P17 był bardzo ponurym wynikiem dla mnie i zespołu. Na szczęście Button poradził sobie lepiej i udało mu się zapewnić sobie finisz na P7, dając MBF Racing kilka punktów za katastrofalne Grand Prix.

      F1 22

      Chociaż nie ma sposobu, aby wiedzieć, co przyniesie przyszłość zespołowi, nie można zaprzeczyć, że jeśli najlepsze zespoły nie popełniają błędów, MBF Racing nie jest na równi z ich tempem wyścigowym i potencjałem kwalifikacyjnym. Przynajmniej jeszcze nie tak jest.

      Powiązane teksty

      0
      F1 22Score

      F1 22

      RECENZJA. Przez Daniel Andersen

      Nowy sezon Formuły 1 jest już w toku, a teraz dostajemy również coroczną edycję oficjalnej gry wideo, F1 22.



      Wczytywanie następnej zawartości