Polski
Gamereactor
recenzje
Metal: Hellsinger

Metal: Hellsinger

Wytrenowaliśmy nasze umiejętności rytmiczne w tej deklaracji miłości zarówno do metalu, jak i strzelanek pierwszoosobowych.

HQ
HQ

Co otrzymamy, jeśli zmieszasz Guitar Hero z Doomem (2016) i urozmaicisz go Hexenem? Dostajesz Metal: Hellsinger. Tytuł akcji, który przypomina trochę strzelanie przez okrutny koncert death metalowy. Pierwszą rzeczą, która mnie uderzyła, było to, jak intensywne było to od samego początku. Chociaż jest to strzelanka pierwszoosobowa, musisz mieć poczucie rytmu, jeśli chcesz odnieść sukces. Musisz zaatakować lub popchnąć do tempa muzyki. Na początku było to dla mnie trochę trudne, ponieważ mam umiejętności rytmiczne ziemniaka, ale po pewnym czasie majstrowania stawałem się coraz lepszy. Kiedy zabijasz w czasie do muzyki, zwiększasz zawartość miernika, który daje ci więcej punktów za zabicie. Muzyka również się zmienia, ponieważ składa się z różnych warstw, więc jest w 100% dynamiczna. Kiedy osiągniesz 16x na metrum, instrumentalna muzyka metalowa zmienia się w melodyjny death metal z wokalem.

Chociaż historia jest w tle, jest raczej płaska i nieciekawa. Krótkie podsumowanie jest takie, że grasz jako demon, który chce odzyskać swój głos i idziesz do piekła, aby odzyskać go od tych, którzy cię przeklinali. Ponieważ jesteś demonem, możesz użyć skrzydeł, aby skakać wysoko i lądować trochę wolniej. Tempo jest dość szybkie, a wrogowie uderzają mocno nawet na niższych poziomach trudności. Osobiście uważam, że projekt jest całkiem dobry, mimo że historia jest bardzo nieobecna. To z pewnością pierwszoosobowa strzelanka przypominająca te z dawnych czasów. Środowiska są nieco mieszanej jakości, są niezwykle liniowe, ale mają inny wygląd, co pomaga w różnorodności.

Metal: Hellsinger
Strzałki po bokach celownika pomagają w rytmie.
To jest reklama:

Początkowo wspomniałem o Hexen, ponieważ ta gra od Raven Software miała trochę magii i ciekawej broni. Hellsinger znajduje się w tej samej sytuacji. Masz klasyczne formy broni, ale także kilka bardziej dziwnych wariantów. Mówiąca czaszka może strzelać atakami ogniowymi, twój miecz jest dobry w zasięgu walki wręcz, a następnie masz również ostateczne ataki. Ostateczne ataki można aktywować tylko wtedy, gdy wypełnisz licznik w bitwach. Shadow Warrior również ma podobieństwa do tego. To na wszystkie klasyczne elementy tej pierwszoosobowej strzelanki nakłada się muzyka, z jej zapotrzebowaniem na rytm. Jest wiele pozytywów do powiedzenia, ale także negatywów.

Muzyka jest naprawdę dobra, z piosenkarzami i muzykami z naprawdę świetnych zespołów, w tym Serj Tankian (System of a Down), Alissa White-Gluz, Mikael Stanne i wielu innych. Duża część budżetu na grę musiała zostać przeznaczona na muzykę. To prawdopodobnie najlepsza rzecz w grze, ale nie przepadam za tym, jak liniowa staje się gra. Rozumiem, że twórcy muszą upewnić się, że gracz zawsze może mieć "przepływ" w zabijaniu wrogów w grze, jednak skutkuje to stosunkowo krótkim doświadczeniem akcji, które polega na tym, że chcesz powtórzyć poziomy dla wyższych wyników. Tytuł kładzie nacisk na to, abyś stale był numerem jeden w rankingach i bił rekordy. W konsekwencji tracimy to labiryntowe uczucie przeszłości. Jest to bardziej strzelanka korytarzowa z projektem gry z 1990 roku.

Metal: Hellsinger
Wszystkie utwory zostały stworzone w całości na potrzeby gry, z wokalami gwiazd metalu, takich jak Serj Tankian (System of a Down), Matt Heafy (Trivium), Mikael Stanne (Dark Tranquillity), Randy Blythe (Lamb of God), Alissa White-Gluz (Arch Enemy) i Tatiana Shmailyuk (Jinjer).

Niestety, nie jestem osobą, która lubi odtwarzać tę samą mapę za więcej punktów, co oznacza, że mniej czerpię z produktu. Doceniłem jednak czas spędzony z ciekawą mechaniką gry, designem i muzyką. Powinieneś grać za pomocą myszy i klawiatury. Próbowałem go z kontrolerem i nie działa tak dobrze. Tracisz zbyt wiele precyzji i może to sabotować rytm, co z kolei nie powoduje, że wchodzisz w rytm, który niesie doświadczenie. Gra jest w najlepszym wydaniu, gdy słyszysz muzykę, śpiew i masakrowanie wrogów rytmicznie na zawołanie. Najgorzej jest, gdy nie odnosisz sukcesu, a muzyka pozostaje instrumentalna. Jednak pomaga ci uzyskać właściwe tempo, dzięki interfejsowi użytkownika, który sygnalizuje tempo.

To jest reklama:

Ustawienia są dobre, z wystarczającą ilością opcji i możliwości dostosowania tego, co robią. Nie jest tak imponujący jak w Doom Eternal, ale jest wystarczająco dużo funkcji. Grafika nie jest jednak szczególnie imponująca, co oznacza, że prawdopodobnie będziesz w stanie grać z dużą ilością klatek na sekundę. Jest potrzebny w tej grze, nie radzi sobie zbyt dobrze z 30, a nawet 60. Chcesz, aby ponad 100 naprawdę uzyskało świetną płynność.

Metal: Hellsinger
Wygląda jak koncert płomieni, poruszający się w rytm muzyki.

W końcu jest to naprawdę ekscytujący pomysł. Trochę się to dla mnie źle dzieje, jeśli chodzi o skupienie się na systemie punktacji. W rezultacie staje się nieco zbyt liniowy i krótki. Jestem jednak pod wrażeniem tego, jak zabawne i zabawne jest przejście przez Metal: Hellsinger. Chociaż środowiska stają się trochę powtarzalne, a bossowie nie są tak naprawdę interesujący, nadal istnieje poczucie, że zawsze możesz być lepszy. Krzywa uczenia się polega na maksymalizacji bonusów i zdobywaniu jak największej liczby punktów na każdym poziomie. To daleka od najlepszej gry, w jaką grałem przez cały rok, ale zdecydowanie jest to coś, co mi się podoba. Nie mogę jednak odpuścić, jak liniowy i krótki jest, ponieważ pokonanie go zajmie ci od 5 do 10 godzin, podobnie jak gry, które dostaliśmy w latach 2000-2010. Ale jeśli lubisz odtwarzać poziomy, możesz uzyskać z tego o wiele więcej czasu na grę niż ja.

Metal: Hellsinger
Wybierasz, którą broń nosić na każdym poziomie. Możesz także zobaczyć, jakie mają ostateczne umiejętności i wybrać foki.
07 Gamereactor Polska
7 / 10
+
Świetny design. Potężna muzyka. Zabawna mechanika gry. Ma krzywą uczenia się i świetną koncepcję.
-
Powtarzające się. Krótki. Niewiele typów wrogów. Długowieczność zależy od tego, czy lubisz odtwarzać poziomy.
overall score
to ocena naszych redaktorów. Jaka jest Twoja? Wynik ogólny jest średnią wyników redakcji każdego kraju

Powiązane teksty

0
Metal: HellsingerScore

Metal: Hellsinger

RECENZJA. Przez Patrik Severin

Wytrenowaliśmy nasze umiejętności rytmiczne w tej deklaracji miłości zarówno do metalu, jak i strzelanek pierwszoosobowych.



Wczytywanie następnej zawartości