Polski
Gamereactor
artykuły
Rematch

Rematch, czas na poważne podejście

Obecne tryby są świetne, ale chcę, aby prawdziwa i pełnowymiarowa piłka nożna stała się rzeczywistością w grze... A oto jak to może się stać.

HQ

Jest ewidentnie jasne, że Sloclap zadał cios z Rematch. Zręcznościowa wersja symulowanej piłki nożnej z perspektywy trzeciej osoby wylądowała i zadowoliła tak wielu fanów wypróbowanej, przetestowanej i zmęczonej formuły czysto symulowanej piłki nożnej z widokiem z góry, którą można zobaczyć w EA Sports FC i eFootball. Ten tytuł, który łączy w sobie jedwabisty pakiet ruchów dewelopera z Sifu z intensywną kooperacyjną akcją piłkarską, pokazał, że w tej przestrzeni jest miejsce na innowacje i że fani również są tego spragnieni. Chociaż lubię i doceniam Rematch w obecnej formie, nie można zaprzeczyć, że nie zaspokoiła jeszcze mojego głodu, a powodem tego jest to, że choć zabawna jest akcja 3 na 3, 4 na 4 i 5 na 5, piłka nożna jest najlepsza, gdy stawia 11 na 11. Więc Sloclap, oto co chciałbym, aby się stało, aby przenieść Rematch na wyższy poziom.

HQ

11 na 11

Na początek tryb 11 na 11 byłby świetny. Wiem, co myślisz, że jest wielu graczy do matchmakingu, a ludzie nie są w stanie stworzyć drużyn wypełnionych tyloma graczami, i tak, zgadzam się, to nie jest dla mas lub zwykłych graczy, to jest dla tych, którzy chcą doświadczyć piłki nożnej tak, jak się w nią gra na profesjonalnym poziomie.

Jak to będzie działać z płynnością gry? Pozwól, że wyjaśnię. Na początek, ponieważ jest to bardziej hardkorowa wersja akcji, powinna być dołączona do rankingowej tabeli liderów. Ustawiając się w kolejce do gry, wybieramy stronę z książki Overwatch 2 i każemy graczom wybrać grę w Forward, Midfielder, Defender lub Goalkeeper, a następnie gracze będą musieli ułożyć się według własnego uznania. Od razu nie będzie to stanowiło tak dużego problemu, jak strzelanka z bohaterami, ponieważ w Rematch nie ma zdefiniowanych postaci, raczej gracze po prostu wchodzą do środka, ustawiają się zgodnie z potrzebami dla odpowiednich ról, a następnie przechodzą do akcji.

To jest reklama:
Rematch

Ale ludzie nie będą trzymać się pozycji i ostatecznie spowodują psoty? Jest to prawdopodobne, ale jest to również przede wszystkim problem z trybem wieloosobowym, ponieważ ten tryb gry zostanie zbudowany na nadziei, że gracze będą dumni z pozycji, którą zdecydują się opanować. A co z nierównowagą stanowisk, pytasz? To oczywiście też powinno się ułożyć i pozwólcie, że wyjaśnię dlaczego.

Ranking rankingowy

Nie powinno być oddzielnych rankingów dla różnych pozycji. Każdy zawodnik będzie znajdował się w tej samej tabeli liderów, niezależnie od tego, czy jest pomocnikiem, czy bramkarzem. W prawdziwym futbolu nigdy nie byłoby to prawdopodobne, ponieważ fizyczność i kreatywność, które wiążą się z byciem pomocnikiem, nie są w pełni odzwierciedlone na pozycji bramkarza, ale w 11 na 11 Rematch niepokonany bramkarz będzie tak samo zwycięzcą meczu, jak zręczny pomocnik. Dlatego umieściliśmy wszystkich w tej samej tabeli liderów, która może się wspinać i spadać z niej na podstawie wyników meczów i tylko wyników meczów. Zwycięstwa dają punkty, porażki zabierają punkty, a remisy nie podlegają zmianom, a kufle są przyznawane w zależności od różnicy bramek w każdym meczu. Otóż to. Nie ma czasu straconego na indywidualne wykonanie, co oznacza, że w tym trybie nie ma primadonn. W końcu może się okazać, że napastnik, który strzela dwa gole w meczu, jest tak samo wysoko w rankingu, jak lewy obrońca, który nigdy nie pozwala prawoskrzydłowemu go ominąć. Fascynujące, prawda?

To jest reklama:
Rematch

Dostosowano czas gry i wzmocniono zasady.

Aby taki tryb działał, na zegarze gry musiałoby być więcej czasu. Dwie połowy po 15 minut powinny wystarczyć, aby wykonać zadanie, co może wydawać się dużo, ale w rzeczywistości nie jest to tak długo, jak na przykład mecz rankingowy w MOBA lub strzelance taktycznej.

Podobnie, Rematch jest tak zabawne z powodu rażącego lekceważenia zasad. To musiałoby się nieco zmienić, głównie dlatego, że prawdopodobnie musiałyby wrócić spalone, aby zapewnić lepszą strukturę formacji. Ale jeśli chodzi o faule i sękate, chrzęszczące wślizgi, mogą one trwać jak zwykle, dzięki czemu akcja jest bardziej skoncentrowana na arkadach niż na twardej symulacji. Podobnie, zamknięte areny pozostaną nienaruszone, co oznacza, że nie ma obaw, że piłka wyjdzie poza boisko przy wrzutach z autu, rzutach rożnych lub kopnięciach od bramki. Jedynymi "stałymi fragmentami gry", które będą oferowane, będą rzuty bramkowe/wolne przyznawane za jakiekolwiek naruszenie spalonego, co oznacza, że tempo gry powinno pozostać szybkie i wysokie.

Rematch

Może się wydawać, że to duża zmiana w tym, jak zasadniczo działa Rematch, ale powinna być wiarygodna z tego prostego powodu, że ta gra nie musi bawić się w symulowanie różnych ludzkich graczy i drużyn, które działają w unikalny sposób. Nie ma potrzeby podpisywania ogromnych umów z uznanymi gigantycznymi klubami i graczami, aby mieć swoją podobiznę w grze, może nadal działać wyłącznie z postaciami stworzonymi przez graczy, zachowując wspaniałą bazę, która jest już obecna. Jedyna różnica polega na tym, że ten większy i bardziej "poważny" tryb w końcu dałby fanom piłki nożnej sposób na cieszenie się wirtualną piłką nożną w sposób, z którym EA FC i eFootball po prostu nie mogą się równać. Dla mnie jest to oczywiste, aby zobaczyć, jak staje się to rzeczywistością.

Powiązane teksty

Rematch Score

Rematch

RECENZJA. Przez Joel Pettersson

Deweloperzy Sifu Sloclap wydali swoją nową grę piłkarską. Czy to mogła być para stworzona w niebie, czy też powinni byli opracować coś innego?

Rematch, czas na poważne podejście

Rematch, czas na poważne podejście

PUBLICYSTYKA. Przez Ben Lyons

Obecne tryby są świetne, ale chcę, aby prawdziwa i pełnowymiarowa piłka nożna stała się rzeczywistością w grze... A oto jak to może się stać.



Wczytywanie następnej zawartości