Polski
Gamereactor
wiadomości
Rematch

Rematch świętuje oficjalną premierę z nowym zwiastunem

Mamy też więcej informacji na temat największych aktualizacji, które pojawią się po premierze.

HQ

Podczas gdy niektórzy grają od początku tygodnia dzięki zaawansowanemu dostępowi zawartemu w edycjach Pro i Elite, Rematch oficjalnie debiutuje dzisiaj na Xbox Series X/S, PS5 i PC. Deweloper Sloclap uczcił tę premierę nowym zwiastunem, prezentującym niektóre z szybkich rozgrywek piłkarskich w nowym tytule dla wielu graczy.

Oprócz zwiastuna premierowego, za pośrednictwem komunikatu prasowego Sloclap wysłał również kilka informacji dotyczących przyszłych aktualizacji. Przede wszystkim rozwiązuje problem braku rozgrywki międzyplatformowej w momencie premiery, funkcji, którą studio chciało już teraz uwzględnić. "Rozumiemy, że wielu z was nie mogło się doczekać gry na Rematch na różnych platformach od pierwszego dnia. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby włączyć rozgrywkę międzyplatformową w dniu premiery, ale Rematch jest pierwszym tytułem studia w trybie crossplay i musieliśmy zmierzyć się z nieprzewidzianymi komplikacjami technicznymi, które uniemożliwiły nam przygotowanie tej funkcji na czas. Powinniśmy byli poinformować o tym, gdy tylko stało się jasne, że gra międzyplatformowa nie będzie dostępna w dniu premiery i przepraszamy za niedogodności i frustrację, jakie spowodowało to u niektórych naszych graczy" – powiedział Sloclap.

"To dla nas bardzo ważne, aby nasi gracze mogli cieszyć się Rematch ze swoimi znajomymi, więc wraz z poprawkami błędów, gra międzyplatformowa jest naszym absolutnie najwyższym priorytetem, jesteśmy zobowiązani do szybkiego dostarczenia tej funkcji i podamy bardziej precyzyjny termin tak szybko, jak to możliwe".

Rematch

Oprócz rozgrywki międzyplatformowej Sloclap nakreślił listę priorytetów, na których się skupi. Na pierwszy ogień idą lagi i wydajność.

"Pracujemy nad zidentyfikowaniem przyczyn opóźnień, zacinania się i spadków klatek wpływających na rozgrywkę. Nasz zespół wdraża obecnie optymalizacje wydajności i dostosowania ustawień, aby znacznie poprawić stabilność. Nieustannie pracujemy również nad poprawą stabilności serwerów, aby zapewnić wam płynniejszą rozgrywkę we wszystkich aspektach".

Do tego dochodzi desynchronizacja: "Desynchronizacja serwera i klienta wpływa na jakość meczów. Wiemy na przykład o problemach, w wyniku których zawodnicy czasami nie byli w stanie wejść w interakcję z piłką, a postacie zawodników i piłka wydawały się poruszać po boisku w nieprzewidywalny sposób. Podczas wczesnego dostępu wprowadziliśmy dwie poprawki, aby wprowadzić poprawki do ważnych błędów, a w międzyczasie będziemy stale pracować nad ulepszeniem synchronizacji klienta i serwera".

Na koniec mamy jeszcze kwestie związane ze stabilnością: "Aktywnie rozwiązujemy poważne problemy powodujące problemy z grą, takie jak zawieszanie się gry, zawieszanie się gry po strzeleniu gola i blokady menu. W nadchodzących tygodniach regularnie będą dostarczane łatki i poprawki, aby wyeliminować błędy, wprowadzić nowe funkcje i sprawić, że Rematch będzie jak najlepszy."

Podstawowa rozgrywka, funkcje rywalizacji, komponenty społecznościowe i funkcje gry swobodnej zostaną wprowadzone w nadchodzących aktualizacjach. Sloclap przypomina nam, że to mały zespół, a te funkcje wymagają czasu.

Rematch jest już dostępne na Xbox Series X/S, PS5 i PC.

HQ

Powiązane teksty

Rematch Score

Rematch

RECENZJA. Przez Joel Pettersson

Deweloperzy Sifu Sloclap wydali swoją nową grę piłkarską. Czy to mogła być para stworzona w niebie, czy też powinni byli opracować coś innego?

Rematch, czas na poważne podejście

Rematch, czas na poważne podejście

PUBLICYSTYKA. Przez Ben Lyons

Obecne tryby są świetne, ale chcę, aby prawdziwa i pełnowymiarowa piłka nożna stała się rzeczywistością w grze... A oto jak to może się stać.



Wczytywanie następnej zawartości