Gry typu Soulslike to słodko-gorzka miłość współczesnych graczy - ogromne grono z własnej woli zanurza się w torturze, jaką jest przebijanie się przez grę, która wcale nie stara się trzymać nas za rączkę, a zamiast tego - próbuje odgryźć ją w całości.
Sekiro: Shadows Die Twice jest kolejnym na to przykładem. Na koniec czerwca - co przedwczoraj ogłosił na Twitterze Daniel Ahmad - sprzedaż gry osiągnęła całe 3,8 miliona egzemplarzy. Z czego dwa miliony - co warto przypomnieć - trafiły do graczy ledwie w dziesięć dni od premiery. Sekiro długo nie schodziło z listy bestsellerów, także na Steamie.
Wspólnie, gry z serii Dark Souls sięgnęły do portfeli - i na platformy - ponad 25 milionów graczy. Studio FromSoftware nie postanawia spocząć na laurach, naturalnie - wspólnie z Georgem R. R. Martinem pracuje już od jakiegoś czasu nad kolejnym projektem o nazwie Elden Ring.