Polski
Gamereactor
wiadomości
Silent Hill 2 Remake

Silent Hill 2 Remake nie będzie skupiać się na walce ani nie będzie miał domyślnych pomocy wizualnych.

Akira Yamaoka i Masahiro Ito chcieli wprowadzić poważne zmiany, ale Bloober Team nalegał, aby pozostać wiernym oryginalnej grze.

HQ

Letni sezon imprez rozpoczął się w zeszłym tygodniu transmisją State of Play na PlayStation, gdzie mogliśmy zobaczyć nowy zwiastun Silent Hill 2 Remake. Po tym wydarzeniu Sony odbyła się Silent Hill Transmission firmy Konami, poświęcona rozpakowaniu nowej wersji ich najbardziej ukochanego horroru, gdzie dogłębnie przyjrzeliśmy się jej systemowi walki, interakcji z obiektami oraz projektowi otoczenia, postaci i mgły.

Ale do 8 października, kiedy gra ukaże się na PS5 i PC, jest jeszcze długa droga, więc producent serii Hajime Okamoto udzielił wywiadu Famitsu, w którym ujawnił kilka interesujących faktów na temat rozwoju tytułu i tego, czego powinniśmy się spodziewać poza tym, co widzieliśmy do tej pory.

Po pierwsze, Okamoto opowiada o kreatywnych różnicach między wizją, którą Akira Yamaoka i Masahiro Ito chcieli wprowadzić do nowej wersji gry, zmieniając części historii, a wizją Bloober Team, która stwierdziła, że najlepiej jest pozostać wiernym oryginalnej grze.

"W końcu twórcy gier nie chcą przerabiać tego samego, co sami stworzyli. Nie chcą, aby ludzie cieszyli się tym samym. Myślę więc, że było wiele elementów, które chcieli drastycznie zmienić w remake'u (...) Ale ostatecznie, dzięki opiniom zespołu Bloober, który również jest wielkim fanem oryginału, remake był bardzo pełen szacunku dla oryginału".

Wprowadzono również duże zmiany w projekcie sposobu, w jaki James będzie się poruszał i wchodził w interakcje z miastem Silent Hill, ponieważ interfejs użytkownika będzie znacznie czystszy, a mapa została zmieniona, co jest teraz namacalnym elementem w grze, a nie opcją menu. I w przeciwieństwie do innych obecnych tytułów, nie będzie przewodnika po przedmiotach, z którymi James może wchodzić w interakcje (nie ma "żółtej farby").

"Przedmioty nawet się nie świecą, a lokalizacja i oświetlenie dają graczowi znać, że przedmiot tam jest. W niektórych przypadkach może być również wyraźny w ruchu. Jeśli jednak gęstość graficzna jest duża, tło i elementy nieuchronnie będą się ze sobą zlewać, co utrudnia odnalezienie elementów (...) Oczywiście można to również zmienić jako opcję".

"Chcę jednak, żebyście byli pewni, że nie będzie tak zwanej "żółtej farby", która poprowadzi zawodników (śmiech).

Na koniec Okamoto chce podkreślić, że gra pozostanie wierna gatunkowi horroru i nie będzie porównywalna z tytułem akcji, czego wielu obawiało się oglądając pierwszy zwiastun.

"Wersja remake'u w pewnym stopniu zwiększyła elementy bitewne, dzięki czemu gra akcji jest fajna i myślę, że to jest klucz do przyciągnięcia nowych fanów do serii (...) To powiedziawszy, nie utrudniliśmy tego tak bardzo, że wrogowie są zbyt silni, co sprawia, że jest to horror.

Co sądzicie o zmianach i podobieństwach w Silent Hill 2 Remake i czy wkroczycie we mgłę 8 października?

Silent Hill 2 Remake

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości