Kilka dni temu graliśmy w bardzo oryginalną strzelankę taktyczną o nazwie Spectre Divide. Podobna w stylu do Counter-Strike'a czy Rainbow Six: Siege, ta gra od Mountaintop Studios była szczególnie piękna dzięki stylowej, prawie cieniowanej grafice.
Niestety, studio musiało dokonać trudnego wyboru, aby zapewnić wsparcie dla gry i zwolniło 13 pełnoetatowych ról. Firma potwierdziła PCGamer i Polygon. Dzięki temu studio będzie zatrudniać około 70 pracowników.
Jak kontynuuje PCGamer, gra (która jest darmowa) spotkała się z pewną reakcją na wygórowane ceny skórek do broni, które musiały zostać obniżone. To wciąż powodowało, że gra była bombardowana recenzjami, a obecnie jej recenzje są "mieszane", pomimo jakości gry.
Według SteamDB gra ma około ośmiu tysięcy graczy w godzinach szczytu, co nie jest tak złe jak na stosunkowo nieznaną grę niezależną. To i tak o wiele lepiej niż kiedykolwiek zrobił Concord...
Niestety, zwolnienia w branży gier wideo są nieustanne. W tym roku zwolniono tysiące ludzi, zarówno w małych studiach, które nie są w stanie być konkurencyjne, jak i w wielkich korporacjach, takich jak Microsoft, który niedawno zwolnił 650 osób.