Polski
Gamereactor
wiadomości
Spectre Divide

Spectre Divide studio zwalnia 13 pełnoetatowych etatów, aby zapewnić wsparcie dla gry free-to-play

Mountaintop Studios musiało dokonać trudnego wyboru po pewnych reakcjach dotyczących cen skórek.

Kilka dni temu graliśmy w bardzo oryginalną strzelankę taktyczną o nazwie Spectre Divide. Podobna w stylu do Counter-Strike'a czy Rainbow Six: Siege, ta gra od Mountaintop Studios była szczególnie piękna dzięki stylowej, prawie cieniowanej grafice.

Niestety, studio musiało dokonać trudnego wyboru, aby zapewnić wsparcie dla gry i zwolniło 13 pełnoetatowych ról. Firma potwierdziła PCGamer i Polygon. Dzięki temu studio będzie zatrudniać około 70 pracowników.

HQ

Jak kontynuuje PCGamer, gra (która jest darmowa) spotkała się z pewną reakcją na wygórowane ceny skórek do broni, które musiały zostać obniżone. To wciąż powodowało, że gra była bombardowana recenzjami, a obecnie jej recenzje są "mieszane", pomimo jakości gry.

Według SteamDB gra ma około ośmiu tysięcy graczy w godzinach szczytu, co nie jest tak złe jak na stosunkowo nieznaną grę niezależną. To i tak o wiele lepiej niż kiedykolwiek zrobił Concord...

Niestety, zwolnienia w branży gier wideo są nieustanne. W tym roku zwolniono tysiące ludzi, zarówno w małych studiach, które nie są w stanie być konkurencyjne, jak i w wielkich korporacjach, takich jak Microsoft, który niedawno zwolnił 650 osób.

Spectre Divide

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości