Star Wars Outlaws to bardzo zabawna gra (przeczytaj naszą recenzję tutaj) osadzona w odległej galaktyce, która wykorzystuje serię LucasFilms lepiej niż większość, ale jest to także pierwsza gra z otwartym światem Star Wars, więc Massive Entertainment próbował zrobić wiele rzeczy inaczej. Może za dużo?
Cóż, będą tacy, którzy będą mieli pewne problemy ze strzelaniem, walkami, a nawet synchronizacją ruchu warg, ale jednym z pierwszych problemów, które mogą działać ci na nerwy i odciąć cię zbyt wcześnie, jest tak naprawdę pierwsza misja skradankowa. Być może dlatego, że gra zmusza cię do radzenia sobie bez broni i bez odblokowywania żadnych dodatkowych zasobów, być może dlatego, że choć pomyślana jako samouczek, aby zakraść się niezauważona w ciszy, w rzeczywistości okazuje się być najgorszą kartą powitalną dla tego stylu rozgrywki.
Powodów jest wiele. Że wrogowie widzą cię tam, gdzie cię wcześniej nie widzieli, albo idą dalej niż zwykle, że ta bardzo ukradkowa postać zostaje złapana, że nie wiem, jak używać Nixa... i, jak wszyscy wiemy, Kay jest raczej dziewczyną pierwszego rodzaju fotografa.
Przyznajemy: zajęło nam to więcej niż pięć prób i zaczęliśmy myśleć, że jest trochę zepsute, ale zanim krzykniesz Dank Farrik - pięść w powietrzu, ponieważ ponownie zostałeś odesłany z powrotem do punktu zapisu na początku sekcji, postępuj zgodnie z tymi wskazówkami, aby przejść misję tak, jakby Hitman sam przebierał się w kostium Kay Vess .
To twój pierwszy cel w głównej misji Przestępczy półświatek, gdy tylko ukradniesz Myśliwiec i rozbijesz się na pięknej planecie Toshara. Twój statek się psuje, spotykasz Waka i wyruszasz swoim śmigaczem do miasta Mirogana, gdzie dowiadujesz się o różnych syndykatach przestępczych od Danka, która daje ci zadanie.
Zinfiltruj dzielnicę syndykatu - Jeśli zostaniesz wykryty, zostaniesz wyrzucony. Nie będziesz mógł używać swojej broni, ale będziesz mógł korzystać z działań skradankowych.
Ponieważ jest to samouczek skradania się, nie możesz wyjąć blastera ani ukraść broni Pyke. Możesz jednak wykonać eliminacje z ukrycia (podchodząc do niczego niepodejrzewającego Pyke od tyłu i naciskając square ) lub użyć dwóch akcji dystansowych Nix, naciskając L1: Rozproszenie uwagi i Atak. Jest to ważne, ponieważ może ci się wydawać, że możesz odwrócić uwagę tylko w tym obszarze, ale teraz zobaczymy, że atak jest równie przydatny, gdy masz tylko jednego wroga w zasięgu wzroku.
Oczywiście możesz również wysłać swojego kumpla, aby zbierał łupy za pomocą Play Catch lub wyłączyć kamery i nie zapomnij trzymać cyfrowego celownika, aby wyczuć wrogów i interaktywne elementy w pobliżu. Celem jest kradzież danych od Gorak, który uznał cię za zbyt zielonego, by cię zatrudnić. Zaczynamy.
Na po lewej od wejścia do dzielnicy, strzeżonej przez Pyke strażników w mieście Mirogana, znajdziesz dodatkowe łupy, ale to, co Cię interesuje, to szyb wentylacyjny po prawej . To tutaj zakradniesz się do środka i dotrzesz do punktu kontrolnego, w którym wszystko się zaczyna... i gdzie będziesz wracać za każdym razem, gdy zobaczysz na ekranie " STOPPED ".
Gdy tylko rozpoczniesz sekcję, zobaczysz dwóch Pyke'ów, którzy robią rundy, idąc w lewo. Idziesz do right, aż do końca korytarza. Przeszukaj skrzynię, aby uzyskać bezpośredni obwód energetyczny i naciśnij R3, aby zeskoczyć z liną jak Indiana Jones. Gdy uderzysz o ziemię, chociaż masz najbardziej oczywistą ścieżkę w prawo (jeśli spojrzymy na plecy Kaya), idź w lewo , w kierunku zielonego obszaru dymu. Przejdź przez niego bez obaw, aby znaleźć chalkopiryt i 3 Silvian Iron na końcu kanału. Możesz teraz powrócić do głównej ścieżki.
Po zejściu na dół z liną znajdziesz się w obszarze, w którym pośrodku znajduje się pomarańczowy zwój. Zignoruj pomieszczenie nadzoru pełne Pyke'ów po twojej lewej stronie, obejdź "cewkę" po prawej i przykucnij przy skrzyniach, aby poczekać, aż para strażników dotrze do twojej pozycji i odwróci się. Nie martw się: oni cię nie zobaczą. I nie atakuj ich.
Stamtąd schyl się w dół szybu wentylacyjnego do swojego w lewo; Wyjdziesz na pierwszej trudnej części, gdy tylko otworzysz kratkę. Jeśli chcesz, możesz zwabić i zabić najbliższego Pyke'a, odwracając uwagę Nixa, ale pamiętaj, aby dobrze otoczyć swoją osłonę, bo inaczej cię zobaczy.
Tutaj powinieneś być przykucnięty nisko i trzymający się lewej strony cały czas za murami i osłoną, ale nie zapomnij po drodze zebrać materiałów z duracero i chalkopirytu, nie mówiąc już o grubym materiale, które można zebrać na twoją kamizelkę pancerną. Ponieważ jest w zasięgu wzroku złych facetów, użyj "Play catch" Nixa, aby go złapać.
Gdy tylko zdobędziesz grube płótno, zamiast trzymać się lewej strony, wybierz alejkę na drugim końcu ulicy . Podnieś celownik, aby mieć oko na patrolującego Pyke'a i idź za nim, aby zabrać go w alejce, lub poczekaj, aż podąży za swoim patrolem, aby najpierw usunąć kamerę monitorującą. Aby go wyłączyć, możesz wysłać Nixa do Rozproszenia w jego polu widzenia i wyłączyć go ręcznie lub wysłać swojego zwierzaka bezpośrednio, aby przestawił przełącznik, w zależności od tego, co Ci odpowiada, w zależności od Pyke'a chodzącego po okolicy.
Przy wyłączonej kamerze stań za śmietnikiem i zwabić strażnika z Nixem, jeśli jeszcze go nie zdjąłeś, na drugą stronę swojej pozycji, aby ukradkiem uciszyć go od tyłu. Możesz teraz podejść do bardzo dużego, odkrytego garażu lub warsztatu, w którym w tle przykucnął Pyke, który bada coś na palecie. A jeśli miałeś pecha z patrolami lub gra została "usterka", może stać tuż obok niego kolejny.
Jak więc przejść przez to, nie dając się złapać? Jeśli ktoś kuca, co jest normalne, przestań próbować go rozpraszać/przyciągać za pomocą Nix, ponieważ jest to o wiele trudniejsze bez kryjówek. Lepiej wysłać Nixa do ataku dystansowego i gdy tylko skoczy ci w twarz, podbiegnij do niego i powalij go Kwadratem . Nie martw się - w tym konkretnym przypadku nie usłyszą ani nie zobaczą, jak to robisz. Gdy tylko pokonasz przyczajonego Pyke'a, nie ociągaj się ani nie patrz w lewo - po prostu wdrap się na siatkową ścianę po prawej. Jak tylko wejdziesz na kratę w następnym pomieszczeniu, dotrzesz do nowego punktu kontrolnego - w końcu!
To, co Cię czeka, jest o wiele prostsze, bardziej dynamiczne i zabawne, a Ty nie będziesz już wysyłany z powrotem, aby powtarzać irytujące sekcje skradankowe. Jeśli zostaniesz zabity, odrodzisz się, ale skup się na zabawie.
Sekcja turbowindy jest dość łatwa przy użyciu Nix, a następnie musisz wyłączyć dwa przełączniki rdzenia zasilającego, aby rzucić pole siłowe i wejść do Twierdzy Pyke w Mirogana. Kiedy nie masz innego wyjścia, jak tylko wyjąć blaster, zalecamy pięć rzeczy:
Uzyskasz dostęp do obszaru o ograniczonym dostępie, a po małym zhakowaniu zaszyfrowanego pliku i przepisu na Spotchkę, wejdziesz również do terminala Goraka, gdzie czeka na Ciebie ważne odkrycie na temat Pyke, Tizlaka i Governor Thorden...
Jeśli wyjdziesz z tego żywy, misja zakończona sukcesem!