Patrząc na okładkę gry lub kilka zrzutów ekranu, jest całkiem jasne, dlaczego większość ludzi grających w Stellar Blade zostaje i powiem wam, że nie jest to dla postapokaliptycznej historii o podniecających androidach próbujących odbić Ziemię z rąk złych bestii.
Jednak w wywiadzie dla koreańskiej strony This is Game (dzięki, GamesRadar), reżyser gry Stellar Blade Kim Hyung-tae potwierdza, że chciał, aby fabuła była bardziej istotna w oryginalnej grze i ma duże nadzieje co do narracji w sequelu.
W wywiadzie Hyung-tae potwierdza, że podczas tworzenia oryginalnejStellar Blade części zarówno ograniczenia czasowe, jak i budżetowe doprowadziły do obcięcia przerywników filmowych, a zatem fabuła nie była tak dużym czynnikiem, jak mogłaby być.
W sequelu reżyser gry obiecuje, że zobaczymy poważniejszą fabułę, z większą liczbą przerywników filmowych i odpowiednimi wyjaśnieniami niektórych tajemnic, które pozostaną nierozwiązane. Kontynuacja Stellar Blade jest w fazie rozwoju, a jej premiera ma nastąpić przed 2027 rokiem.