Fałszywe zwiastuny filmowe nie są niczym nowym, ale kiedy kiedyś można było zobaczyć niezręczne cięcie między Nickiem Furym w Avengers a Godzillą, aby wyglądało na to, że obaj mają walczyć, teraz technologia generowania obrazu może stworzyć coś znacznie łatwiejszego.
KH Studio i Screen Culture to obecnie dwa z największych nazwisk w grze o fałszywe zwiastuny filmowe, a Nikhil P. Chaudhari jest człowiekiem stojącym za tym drugim kanałem. W rozmowie z Deadline opowiedział o swoich dziełach sztucznej inteligencji, które, jak twierdzi, przyniosły mu miliony. Powiedział również, że ma wielu montażystów pracujących pod nim, aby wypompować kilkanaście filmów w ciągu tygodnia.
Deadline poinformował również, że zamiast uderzyć w kanały produkujące te filmy, Warner Bros. i Sony najwyraźniej proszą YouTube o przesłanie dochodów w ich kierunku. Ostatnie wydarzenie spowodowało, że YouTube zawiesił zarabianie zarówno w Screen Culture, jak i KH Studio z powodu naruszenia zasad witryny.
YouTube odmówił komentarza w tej sprawie, ale szef KH Studio uważa, że jest to niesprawiedliwe, ponieważ jego treści opierają się bardziej na tym, co by było, gdyby, takich jak sezon Squid Game z udziałem Leonardo DiCaprio.
"Od ponad trzech lat prowadzę KH Studio na pełen etat, wkładając w to wszystko. Trudno jest patrzeć, jak to jest zaliczone do "wprowadzających w błąd treści" w decyzji o demonetyzacji, podczas gdy moim celem zawsze było zbadanie możliwości twórczych, a nie fałszywe przedstawianie prawdziwych wydań" – powiedzieli.
Co sądzisz o fałszywych zwiastunach AI i czy kiedykolwiek zostałeś przez nich oszukany?