Polski
Gamereactor
wiadomości
Helldivers II

Studio Helldivers 2 ujawnia najgorszy moment po spotkaniu z szefem PlayStation

Reżyser Arrowhead wypowiedział się na temat problemów, jakie przyniósł tytuł.

HQ

Helldivers 2 był jedną z niespodzianek 2024 roku. Będąc sequelem mało znanej gry na PlayStation 4, zyskała ogromną publiczność, która zwróciła na nią uwagę, dlatego Arrowhead, studio odpowiedzialne za projekt, było zaskoczone. Kilka błędów wywołało mały bunt, ale był on krótki. Problem pojawił się podczas premiery tytułu na Steamie.

Sony ogłosiło, że aby cieszyć się grą, gracze muszą połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Doprowadziło to do ponad 100 000 negatywnych recenzji w ciągu 48 godzin i wycofania gry z ponad 150 krajów. Chociaż decyzja została później cofnięta, było to wydarzenie, które spowodowało niepewność dla Sony i Arrowhead.

W podcaście The Game Business dyrektor Arrowhead, Shams Jorjani, opowiedział o najbardziej napiętym momencie, kiedy szef PlayStation zadzwonił do niego z prośbą o ożywienie gry. "Być może był to najniższy punkt podczas mojej dotychczasowej kadencji" — zapytał ich Jorjani. "Musiałem wyjaśnić dyrektorowi generalnemu, dlaczego wszystko jest w takim stanie, w jakim się znajduje i co zamierzamy zrobić, aby wrócić do normy. I musiałem powiedzieć niewygodną prawdę, że na krótką metę nie ma nic do roboty. Ale w dłuższej perspektywie mamy plany, które pozwolą nam wrócić na właściwe tory".

Ponadto Jorjani przyznał, że zainspirowały go wcześniejsze doświadczenia Hello Games z No Man's Sky, ze względu na podróż gry od premiery do lat po jej wydaniu. "Gra zyskała dużo szumu, potem poniosła klapę, a potem wzięli się za to i po prostu zaktualizowali grę".

Co sądzisz o aplikacji Helldivers 2?

Helldivers II

Powiązane teksty

Helldivers II Score

Helldivers II

RECENZJA. Przez Conny Andersson

Mimo że nigdy nie wstąpił do armii, los świata jest teraz w rękach Conny'ego, który od kilku dni zabija owady z zawrotną prędkością...



Wczytywanie następnej zawartości