Polski
Gamereactor
zapowiedzi
Supervive

Supervive preview - Następna gra trwająca 10 000 godzin?

Poddaliśmy tę strzelankę bohaterów z elementami Overwatch, League of Legends, a nawet Warcraft 3 lekkiemu testowi i wcale nie wygląda źle.

Obecnie prezentowany jest Supervive, ogromny i cichy (do dziś) zakład, który aspiruje nie tylko do bycia nowym odniesieniem w Hero Shooters, ale także do szturmu na ten sam Olimp, na którym znajduje się nietykalne League of Legends od Riot. I do tego Supervive (wcześniej znany jako Project Loki) ma kilka z nich w rękawie. Zespół Theorycraft składa się głównie z weteranów rozwoju z innych gier AAA, więc wiedzą, co robią. I mają na myśli biznes.

Supervive

Wyjaśnię, że te wrażenia zostały zrobione, gdy mogłem wypróbować niektóre tryby gry (Uwikłanie i Gra zespołowa) w niektórych zamkniętych sesjach alfa. Chociaż nie jestem graczem LoL-a, ani nie jest to gatunek, który szczególnie do mnie przemawia, w ciągu kilku minut poczułem się komfortowo ze sterowaniem Supervive. Wybierasz jednego z bohaterów (którego ostateczna liczba nie jest jeszcze określona), a każdy z nich ma inne statystyki oraz rodzaje broni i umiejętności, które są kontrolowane za pomocą klasycznych Q, W, E, R jak League of Legends.

HQ

Po pierwsze, jego projekt, choć niewątpliwie przypomina LoL-a, jest znacznie bardziej inspirowany rozgrywką serią Overwatch firmy Blizzard. Role są bardzo dobrze zdefiniowane, a ja skupiłem się na snajperze DPS z ogromnym, choć nieco słabym karabinem. Razem z nią wypróbowałem treningowy "tryb debugowania", aby poznać podstawy gry. Szczególnie uderzyło mnie skupienie się na skakaniu jako jednej z podstawowych mechanik, ale to dlatego, że arena bitwy to tak naprawdę ogromna mapa pełna przepaści i przeszkód do przeskoczenia... lub przelecieć. No właśnie, istnieje system "szybowania", w którym możemy szybko poruszać się po mapie, ale to sprawia, że postać jest bardzo narażona (i bardzo podatna) na ataki wroga. Od graczy po wszelkiego rodzaju potwory lub NPC, które roją się wokół.

To jest reklama:
SuperviveSuperviveSupervive

Ale Supervive nie polega na samotnym szybowaniu po tej ogromnej mapie. Główny tryb "Squad Clash" dzieli graczy na czteroosobowe grupy, aby eksplorować obszar, eliminować wrogów kontrolowanych przez sztuczną inteligencję i stawać się silniejszymi, a następnie wytropić drugą drużynę i walczyć na śmierć i życie. Jest to bardziej powolna strategia niż MOBA Riot i sprawiała wrażenie misji kampanii Warcraft 3, tylko ze znajomymi.

Kreatywna strategia wchodzi również w grę, nawet gdy walka wydaje się przegrana, ponieważ istnieją systemy, które pozwalają wskrzesić poległych członków drużyny i kontynuować walkę. Jest tylko jedna zasada, wygrywa ostatnia drużyna, która pozostanie.

Oczywiście, ze względu na ograniczony test i fakt, że wiele systemów wciąż jest w fazie rozwoju, byliśmy w stanie zobaczyć tylko starcia dwóch drużyn, ale nie mogę się doczekać, aby zobaczyć potencjał do większej liczby starć gangów, gdy otwarta beta pojawi się jeszcze w tym roku.

To jest reklama:

Jak więc działa Supervive na klawiaturze i myszy? Cóż, Theorycraft Games mogło trafić na złoto i być może kolejny krok w ewolucji Hero Shootera. Jeśli utrzyma dobry balans między postaciami, otoczeniem, ekwipunkiem i tempem gry, nie mam wątpliwości, że przez jakiś czas będzie tu gra. I będzie otwarty dla wszystkich, bo będzie free-to-play.

SuperviveSuperviveSupervive

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości