Polski
Gamereactor
wiadomości
Final Fantasy XVI

Szef Final Fantasy: "Może nadszedł czas, aby młodsze talenty przejęły serię"

Naoki Yoshida: "Dobrze byłoby spojrzeć w przyszłość i sprowadzić młodsze pokolenie, z bardziej młodzieńczą wrażliwością, aby stworzyć nowy FF z wyzwaniami, które pasują do dzisiejszego świata".

HQ

W nowym wywiadzie z producentem Final Fantasy Naokim Yoshidą, opowiedział o swoich poglądach na przyszłość serii Final Fantasy. Yoshida, którego przełom nastąpił dzięki umiejętności przekształcenia sieciowej gry fabularnej Final Fantasy XIV w historię sukcesu, był ostatnio producentem zeszłorocznej odsłony głównej serii, Final Fantasy XVI. Nie wygląda jednak na to, że będzie kontynuował tę rolę w następnym tytule.

Yoshida:
"Miałem okazję pracować nad dwoma z nich, 14 i 16, więc może nadszedł czas, aby ktoś nowy zajął się następnym, zamiast mieć tych samych starych facetów zajmujących się następnym. Myślę, że w pewnym sensie dobrze byłoby spojrzeć w przyszłość i sprowadzić młodsze pokolenie, z bardziej młodzieńczą wrażliwością, aby stworzyć nowy FF z wyzwaniami, które pasują do dzisiejszego świata."

"Final Fantasy polega na kwestionowaniu tego, co zostało zrobione wcześniej [...] I chociaż z pewnością nie mam zamiaru wdawać się w bójkę ze starszymi grami, wszyscy tworzymy gry Final Fantasy z myślą: "Moja będzie najfajniejsza!". "

Obejrzyj godzinny wywiad między Naokim Yoshidą a Shuhei Yoshidą z Sony na kanale YouTube podcastu The AIAS Game Maker's Notebook poniżej.

Final Fantasy XVI

Powiązane teksty

0
Final Fantasy XVIScore

Final Fantasy XVI

RECENZJA. Przez Ketil Skotte

Na pierwszy rzut oka trudno rozpoznać Final Fantasy z dzieciństwa, ale za ponurą powierzchownością serce serii bije mocniej niż przez dziesięciolecia.



Wczytywanie następnej zawartości