Szef studia Sucker Punch: "Świętowanie morderstwa jest dla nas przełomem"
Sucker Punch Productions spędziło ostatni tydzień na kontroli szkód po tym, jak szokujący post dewelopera w mediach społecznościowych wywołał oburzenie.
To był burzliwy tydzień dla Sucker Punch. Jak większość stałych czytelników Gamereactora już wie, studio spotkało się z poważną reakcją po tym, jak jeden z jego pracowników świętował morderstwo Charliego Kirka w mediach społecznościowych.
Komentarz – powszechnie uważany za głęboko nienawistny – wywołał oburzenie w sieci, które szybko przeniosło się na nowy zwiastun Ghost of Yotei, który został zbombardowany negatywnymi uwagami i niechęciami. Drew Harrison został natychmiast zwolniony ze swojego stanowiska, jak wcześniej informowaliśmy, a Sucker Punch wystosował oficjalne przeprosiny za całą sytuację.
W jednym z wywiadów szef studia, Brian Fleming, stwierdził:
– Drew nie jest już tu pracownikiem. Myślę, że jako studio jesteśmy zgodni co do tego, że świętowanie lub lekceważenie czyjegoś morderstwa jest dla nas zerwaniem umowy i potępiamy to, w pewnym sensie w niedwuznacznych słowach. To jest w pewnym sensie nasze studio i w tym miejscu jesteśmy".
Przedstawiciel Sony był obecny podczas wywiadu i nie pozwolił na dalsze pytania w tej sprawie. Przekaz jest jasny: firma chce iść naprzód i ponownie skupić uwagę na Ghost of Yotei.







