Gamereactor



  •   Polski

zaloguj się
Gamereactor
wiadomości
Temtem

Temtem vs Pokémon: Crema Games nazywa swoją grę "listem miłosnym" do tytułu Game Freak

Hiszpańskie studio opowiada również o ostatnich wydaniach Xboksa i Switcha, sytuacji na Twitterze i mapie drogowej dla przyszłości Temtem.

HQ

Nikt nie jest nieświadomy oczywistego związku między serią Pokémon stworzoną przez Nintendo i Game Freak z Temtem, MMORPG hiszpańskiego studia Crema Games, którego premiera na Kickstarterze cztery lata temu złamała wszystkie prognozy deweloperów, a także wprowadziła grę na wszystkie platformy wraz z wydaniem pełnej wersji na PC, PlayStation 5, Xbox Series i Nintendo Switch we wrześniu.

Podczas niedawnej konferencji BIG w Bilbao mieliśmy okazję przeprowadzić wywiad z Lucíą Prieto, szefową marketingu i komunikacji w Crema Games, gdzie mogliśmy podsumować pracę studia od czasu premiery gry. Ale oczywiście nie można było nie wspomnieć o słoniu w pokoju i o tym, jak widzieli wydanie Pokémon Scarlet and Purple przez The Pokémon Company i porównania Temtem z Pokémonami. Zamiast unikać pytania, Lucia skomentowała to w następujący sposób:

"Uwielbiam to pytanie, ponieważ istnieje piętno na twórcach Temtem, że nienawidzimy Pokémonów i że postrzegamy je jako konkurencję. I my też musimy to rozwiać. Uwielbiamy też Pokémony. Temtem jest w rzeczywistości piosenką miłosną, listem miłosnym do Pokémonów. Chcemy dać ludziom to, czego Pokémon tak naprawdę nie robił, lub stworzyć grę podobną do Pokémonów, którą wszyscy kochamy.

Porównania się zdarzają i nie jestem z tego powodu zły, o ile ludzie są sprawiedliwi. Crema to 30-osobowy zespół, a nie 25-letnia firma z pieniędzmi, o których można marzyć. Nie sądzę, że to źle, ponieważ Pokémony ciągle się zmieniają, uczymy się od nich i myślimy, że oni też uczą się od nas. Są pewne zmiany, które wprowadzili i wydają się podejrzanie podobne do naszych. Myślę, że dobrze jest mieć jakąś zdrową rywalizację, to pomaga obu meczom utrzymać się na nogach. A jeśli jesteś fanem tego gatunku, nie rozumiem, dlaczego potrzebujesz ich do konkurowania, ponieważ masz podwójną zawartość tego gatunku, którą lubisz.

HQ

"

Rozmawialiśmy również o przyszłości studia i mapie drogowej dla przyszłych treści Temtem, w której określiliśmy ramy czasowe dla jego sezonowego systemu treści.

"Planujemy aktualizacje co około 3 miesiące. Bo tak nam wyznaczono coś, co nazwaliśmy porami roku. Pojawia się nowa zawartość, pojawiają się nowe funkcje. Nie jesteśmy zbyt entuzjastycznie nastawieni do pomysłu wprowadzenia nowego Temtem. Mamy około 400 stworzeń. W pewnym momencie musisz przestać".

W pełnym wywiadzie mówimy również o nowszych wydaniach Switch i Xbox, radzeniu sobie z pasjonującą społecznością, poleganiu na dobrej sztuce, niepewności związanej z Twitterem i nie tylko.

Temtem

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości