Większość z nas widziała napis na ścianie na długo przed tym, jak The Day Before wystartował jako Early Access w grudniu, a fakt, że deweloperzy z Fntastic opublikowali wiadomość o treści "Proszę, bądźcie dla nas mili, staraliśmy się jak najlepiej" na trzy dni przed premierą gry, był ostatnim ostrzeżeniem, które sprawiło, że jeszcze więcej osób było sceptycznych. Nie było więc zaskoczeniem, gdy negatywny odbiór doprowadził do tego, że 75% początkowej bazy graczy zrezygnowało kilka dni po premierze, a studio zostało zamknięte. Można by pomyśleć, że wyłączenie serwerów było ostatnim gwoździem do trumny i ostatnią rzeczą, jaką słyszeliśmy o tej absurdalnej grze i historii, ale nie.
Fntastic zdecydował się mieć ostatnie słowo, publikując wiadomość na X, która pozornie jest próbą wyjaśnienia, jak i dlaczego The Day Before skończyło się tak, jak się skończyło. Problem polega na tym, że brzmi to również tak: "To nie nasza wina. Nie kłamaliśmy ani nie wprowadzaliśmy w błąd. Zwróciliśmy nawet pieniądze za zakup, więc wszystko jest w porządku". Czy się mylę?
Zwłaszcza odpowiedź na pytanie "Kto zarobił na The Day Before ?" jest śmieszna, ponieważ jest to świetny przykład Fntastic, który próbuje odbić uwagę, stwierdzając, że blogerzy/influencerzy oczywiście przyciągnęli dużo uwagi, tworząc filmy, które można nazwać hiperbolicznymi z niektórymi bardzo przyciągającymi uwagę nagłówkami. Najwyraźniej oszukały one wielu graczy i potencjalnych nabywców, co jeszcze bardziej pogorszyło sytuację. Witamy w 2024 roku, Fntastic...
Co myślisz? Czy Fntastic poradził sobie z tą sytuacją The Day Before dobrze, dobrze czy okropnie?