Polski
Gamereactor
zapowiedzi
The First Descendant

The First Descendant Ostateczna zapowiedź: Kolejny zabójca Destiny?

W związku z tym, że premiera zbliża się wielkimi krokami, mieliśmy okazję po raz ostatni zanurzyć się w grze wieloosobowej Nexona, aby zobaczyć, jak się kształtuje.

HQ

W ciągu ostatniej dekady pojawiło się kilka różnych gier, które zostały nazwane zabójcami Destiny i zostały zauważone ze względu na podobieństwo do strzelanki MMO Bungie, a niektórzy ambitni ludzie twierdzili, że mają potencjał i odwagę, aby popełnić królobójstwo i zdobyć koronę, którą Destiny uprawia od lat. Po Warframe, The Division 2, Outriders, Anthem i nie tylko, w lipcu tego roku Nexon wypuści The First Descendant, grę, która pozornie będzie wyglądać na spotkanie Bungie na polu bitwy i próbę obalenia króla podgatunku.

Podczas mojego pobytu w Los Angeles na Summer Game Fest dostałem jeszcze jedną szansę, aby sprawdzić The First Descendant w sesji przedpremierowej, o której dopiero teraz mogę wam opowiedzieć. Ponieważ premiera zbliża się wielkimi krokami, a dokładnie na przyszły tydzień, dokładnie 2 lipca, nadszedł czas, aby odpowiedzieć na pytanie, czy The First Descendant ma być grą, na którą należy uważać.

HQ

Pierwszą rzeczą, która ponownie przykuła moją uwagę, gdy ponownie zagłębiłem się w The First Descendant, było to, jak złożona wydaje się być ta gra. Z punktu widzenia rozgrywki jest to bardzo proste z typową akcją strzelanki z perspektywy trzeciej osoby, ale kiedy zaczynasz eksplorować różne menu i przyglądasz się dostosowywaniu postaci, tworzeniu kompilacji, a nawet strukturze zadań i misji, ta gra szybko staje się niesamowicie przytłaczająca. Jest tak wiele informacji, że The First Descendant może zostać błędnie zinterpretowane jako MMORPG.

To jest reklama:

To był nadrzędny temat, z którym musiałem się zmierzyć, przeglądając The First Descendant po raz kolejny. Chociaż gra wygląda świetnie z wizualnego i prezentacyjnego punktu widzenia, ma ciasną mechanikę ruchu i strzelania, a nawet oferuje szeroką różnorodność i głębię wrogów, rzeczywiste wrażenia z grania w tę grę są znacznie większym wyzwaniem. W rzeczywistości może ból głowy to najlepszy sposób, aby to opisać. Jako gracz musisz wybrać trzy główne pistolety, cztery akcesoria dodatkowe, broń podrzędną, wyposażenie, przedmioty do ulepszenia sprzętu i nie tylko. Jest zbyt wiele menu i różnych systemów, które są rzucane, że brakuje im intuicyjnej i prostej aury i nie ma lat iteracji, na których można by oprzeć swoją złożoność, jak ma to miejsce w przypadku obecnej ery Destiny 2. Szczerze mówiąc, przydałoby się trochę stonowania.

Ale jeśli uda ci się przebrnąć przez skomplikowaną naturę i zacząć po prostu pławić się w rozgrywce, przekonasz się, że Nexon opracował tutaj coś z potencjałem. Jest błyskotliwy i ekscytujący, wymagający, ale satysfakcjonujący, i ma ogólny klimat, który przypomina mi bardziej Outriders niż cokolwiek innego. Owszem, gra toczy się znacznie szybciej i oferuje akcję w większych i bardziej otwartych środowiskach, ale jednocześnie sposób, w jaki rozgrywka jest przedstawiona, wykorzystanie różnych typów postaci, sposób, w jaki łupy są włączone do doświadczenia, zdecydowanie pokazuje więcej odcieni strzelanki People Can Fly niż Destiny.

The First Descendant
The First DescendantThe First Descendant
To jest reklama:

Teraz dodam, że myślę, że ten projekt powoduje, że The First Descendant traci trochę na immersji i elementach osobistych, ponieważ nie grasz jedną postacią, którą kształtujesz i rozwijasz się, jak Guardian w Destiny, zamiast tego możesz przełączać się między różnymi unikalnymi postaciami, z których każda ma własne zestawy umiejętności i style gry. Niezależnie od tego, czy jest to Bunny i jej szybki jak błyskawica, zwinny zestaw ruchów oparty na używaniu elektryczności do rażenia wrogów podczas zwinnego poruszania się po polu bitwy, Ajax i jego zdolność do pochłaniania obrażeń i ochrony drużyny za pomocą barier, czy nawet niedawno ujawniony ekspert od broni Enzo (w którego miałem okazję wcielić się w sesję przedpremierową), który używa wielu różnych rodzajów broni, zrzuty zaopatrzenia i wieżyczki, aby przeciąć wrogów na jego drodze. Wszystkie postacie są bardzo różne, ale przez ciągłe przełączanie się między nimi tracisz z nimi więź, a ogólna historia również staje się mniej istotnym elementem, ponieważ twój punkt zaczepienia zmienia się regularnie. Zasadniczo wydaje się, że jest to tytuł znacznie bardziej skoncentrowany na rozgrywce niż na narracji.

I to jest w porządku w wielu przypadkach. Jeśli jest jedna rzecz, której The First Descendant nie zawodzi, to byłoby to działanie. Istnieje mnóstwo różnych rodzajów misji do sprawdzenia, niektóre z nich polegają na wyeliminowaniu zagrożenia, inne na obronie celu, lista jest długa i zawiera zadania końcowe, w których zmierzysz się z mini bossami i głównymi bossami, którzy prawdopodobnie będą wymagać kilku znajomych, aby poradzić sobie z zadaniem. Wielu z tych groźniejszych wrogów wprowadza nawet nowe mechaniki do pokonania, takie jak wielopoziomowe tarcze, a jeśli chcesz, możesz nawet jeszcze bardziej podkręcić grę, podnosząc poziom trudności, aby uzyskać lepszą nagrodę kosztem bardziej śmiercionośnych wrogów. Nigdy nie będziesz mieć ochoty na rzeczy do zrobienia w The First Descendant, ponieważ Nexon przygotował i przygotował tak dużo zawartości, że premiera nie będzie utrudniona niektórymi z tych samych doświadczeń, które spotkały gry takie jak Destiny 2 lub Anthem, gdy pojawiły się po raz pierwszy.

The First DescendantThe First Descendant

Ale czy myślę, że The First Descendant stanie się ostoją w przestrzeni wieloosobowych strzelanek akcji? Ma wszystkie odpowiednie elementy, aby to zrobić i nie wykluczałbym, że gra odniesie duży sukces, zwłaszcza w Azji i Korei Południowej, skąd pochodzą jej twórcy. Ale jednocześnie uważam, że brakuje mu trochę wyrafinowania i trochę za bardzo angażuje się w złożoność, aby mógł być teraz wyzwaniem dla tronu. Nie znajdziesz wielu konkurentów, którzy wyglądają tak dobrze jak ta gra i mają podobny zakres treści, ale jednocześnie nie znajdziesz wielu, którzy są tak skomplikowani, jak ta gra. Trafienia i chybienia. Huśtawki i karuzele. To prawdopodobnie najlepszy sposób, aby spojrzeć na The First Descendant w tej chwili.

Tak czy inaczej, w nadchodzących tygodniach przedstawimy dalsze bardziej szczegółowe przemyślenia na temat pełnej wersji gry.

Powiązane teksty

The First Descendant Score

The First Descendant

RECENZJA. Przez Ben Lyons

Podejście Nexona do gatunku looter-shooterów w pełni nadeszło, ale czy gra trzyma się lądowania, czy pozostawia wiele do życzenia.



Wczytywanie następnej zawartości