Polski
Gamereactor
wiadomości
Throne & Liberty

Throne & Liberty zachęca do dołączenia do gildii "na wczesnym etapie zdobywania poziomów"

Rozmawialiśmy z kilkoma członkami Amazon Games, aby dowiedzieć się więcej o nadchodzącej grze MMORPG.

HQ

Zaledwie wczoraj ujawniono, że Throne & Liberty ukaże się na PC, PS5 i konsolach Xbox Series X/S 17 września 2024 roku. MMORPG jest rozwijane przez NCSOFT i wydawane przez Amazon Games i nie tylko mieliśmy ostatnio okazję ponownie posmakować gry na Summer Game Fest (w zapowiedzi możecie przeczytać tutaj), ale także spotkaliśmy się z Amazon Games ' liderem franczyzy Mervem Lee Kwai i menedżerem ds. projektowania globalizacji Danielem Lafuente, aby dowiedzieć się więcej o grze.

Podczas wywiadu, który możecie zobaczyć w całości poniżej, zapytaliśmy o elementy społecznościowe MMORPG i o to, jak zostały one zaprojektowane tak, aby pasowały zarówno do graczy PC, jak i konsol. Powiedziano nam.

"Tak, cóż, myślę, że pierwszą rzeczą jest to, że nie ma barier między platformami" – powiedział Lafuente. "Więc jeśli możesz być w gildii z kimś na PC, możesz też być w gildii z tą osobą na Xbox lub PS5. Nie ma więc żadnych barier związanych z grą platformową, ponieważ odnosi się ona do doświadczeń społecznych. Jeśli chcesz dołączyć do drużyn lub gildii, serwerów, wszystko będzie wieloplatformowe. Dzięki temu będziesz mógł doświadczyć wszystkiego, co chcesz ze znajomymi.

"Najgłębszą częścią struktury społecznej są zdecydowanie gildie, które mamy w grze. Są głębokie z dwóch powodów; Po pierwsze, jest wiele świetnych treści, które możesz zrobić ze swoją gildią, które wydają się znaczące, satysfakcjonujące jest ukończenie tego z grupą gildii, ale także dlatego, że bycie w gildii pomaga ci w takich rzeczach jak postęp lub nagrody. Są tam wspólne struktury między ludźmi i to naprawdę zachęca do gry w grupie. I jest wbudowany od samego początku. Już na wczesnym etapie zdobywania poziomów zachęcamy do dołączenia do gildii. Otrzymujesz wyzwania, które wymagają od ciebie imprezowania z innymi graczami, gdy walczysz z trudniejszymi potworami. Jesteśmy więc przekonani, że elementy społecznościowe T&L zabłysną w momencie premiery gry".

Lee Kwai kontynuował i dodał: "I tak naprawdę chodzi o tworzenie tych trwałych chwil, nie tylko samemu, ale także z przyjaciółmi. Jesteśmy naprawdę dumni z tego, że gracze rozmawiają o grze i wspominają chwile, które razem spędzili. A to napędza trwałe relacje. I nie zawsze jest to korzystne. Czasami jest to kontrowersyjny związek lub sytuacja wroga, ale to też jest dobre, ponieważ tworzy bardzo niezapomniane chwile i to jest to, czego szukamy".

Obejrzyjcie cały wywiad, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak T&L zostało stworzone od podstaw z myślą o konsolach, o niektórych wyzwaniach związanych z grą końcową i nie tylko.

HQ

Powiązane teksty



Wczytywanie następnej zawartości